Rikky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Foreldrene mine kjøpte et uoriginalt batteri til en HP ZT3000, men maskinen indikerer ikke at den lader selv om kontakten er plugget i. På batteristatus står det "kritisk, lader ut", og batteriet blir identifisert som et HP-batteri. Noen ideer? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 feil i batteriet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 er batteriet nytt og har aldri fungert? Fikk den feilmeldingen du nevner på mitt (originale) batteri når det var utbrukt og ikke ville ta lading mer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Batteriet er helt nytt ja. Er det vanlig med slike problemer på uoriginale batterier? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mye rart kan skje med uoriginale batterier. I dette tilfellet vil jeg tro selve batteriet er problemet, dermed skulle det bare være å reklamere til forhandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå