Proxer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har nå bestillt lianli Cube og noe ekstra utstyr..dette kommer på onsdag..jeg tenkte da at jeg skulle legge ut bilder og sånt av hvordan det blei og mens jeg holder på med og sette tingene inn...har oxo bestillt x1950xtx så går bare og venter på at det skal komme inn hos komplett :)...neste update kommer på onsdag Endret 25. september 2006 av Proxer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Graturlerer med ny kasse og gpu! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du blir ikke skuffet det kan jeg love Mitt finner du HER Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Du blir ikke skuffet det kan jeg love Mitt finner du HER 6940233[/snapback] Jeg vet jeg ikke blir skuffet snekker'n.har fulgt med på tråen din og det var den som fikk meg til og velge dette kabinettet. har bestillt sidevindu og sånnt for jeg hadde ikke klart og ha et kabinett ut sidevindu håper det skjermkortet kommer ut snart..:@ Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Graturlerer med ny kasse og gpu! 6939606[/snapback] tusen takk. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg oplevde uheldig vis et utrolig stress anfall når jeg fikk disse tingense var så mye som skjedde rundt meg akkurat der og da..så jeg fikk ikke tatt noen bilder under sammensettningen...men skal få tatt noen bilder når jeg får den siste pakka.pluss at jeg blei fly forbanna for netshop sendte meg vifter som var uten leds og det gjorde meg fobanna..men kommer vel over det så neste oppdate kommer nok imorra..for da kan jeg hente pakka fra microplex. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Du blir ikke skuffet det kan jeg love Mitt finner du HER 6940233[/snapback] btw, snekker`n hvorfor ble du ikke ferdig med fremvisningen av cuben din? *SAVNE* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 btw, snekker`n hvorfor ble du ikke ferdig med fremvisningen av cuben din? *SAVNE* 6954399[/snapback] Lurer på det samme. Likte det prosjektet veldig godt. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Elsker det kabinettet så dette må følges med på. *venter ivrig på bilder* Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Elsker det kabinettet så dette må følges med på. *venter ivrig på bilder* 6954506[/snapback] Du venter ivrig på bilder..og jeg venter ivrig på deler..så når resten av delen kommer så får dere se det ferdige resultatet..som det står lengere oppe så vet dere hvorfor det ikke blei noen bilder under selve sammen settelsen av delene..dette beklager jeg så veldig mye. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (...)som det står lengere oppe så vet dere hvorfor det ikke blei noen bilder under selve sammen settelsen av delene..dette beklager jeg så veldig mye. 6958467[/snapback] Demonter og ta bilder da! Du har vel ikke så veldig mye mer fornuftig å bruke tiden på mens du venter på delene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå