eikum Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hei! Trenger litt hjelp for å fylle opp cd arkivet mitt Jeg har nettopp kjøpt "Panic! At the Disco - A Fever You Cant Sweat Out", denne sjangeren falt veldig i smak.. (pluss stemmen til vokalisten ikke var masete) Noen som har tips til fler grupper / band som har samma sjanger type.. Vil vell kalle sjangeren punk/garasjeband/highschool... Håper på mange svar.. Skriv gjerne med skive titel Endret 25. september 2006 av eikum Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Garasjeband? Hadde tenkt å anbefale tidlig Nirvana når jeg så emnetittelen, men når jeg ser at du faktisk liker Panic! At The Disco er jeg ikke så sikker lenger... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Tja, muligens AFI. Sjekk i tilfelle Sing the Sorrow. Edit: Ikke basert på sjanger nevnt i tittel, altså. Endret 25. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå