tiboine Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg driver å tester ut Vista 5728. Og har noe jeg skulle hatt fra noen ISO filer. Men verker Daemon-tools eller Alcohol vil virke. Daemon maser om Virtual SCSI driver. og alcohol om noe annet. Noen som har tips om hvordan jeg skal få de til å virke, eller et annet alternativ for å få kjørt ISO filene mine? Endret 25. september 2006 av MallRaT Lenke til kommentar
valentino Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Da jeg lurte på det samme tipset Maxila meg om følgende program: Virtual CloneDrive Det fungerer fint men har enkelte begrensninger i forhold til daemontools Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk ikke Virtual til å fungere . En som derimot fungerte var Microsofts egen Loader Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 En eldre versjon av Daemon Tools enn 3.47 skal visstnok fungere, husker ikke versjonnummeret dog. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ingen versjon av daemon tools fungerer lenger, 3.41 fungerte med 5600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå