Gå til innhold

Beste musmatte til optisk mus?

Anbefalte innlegg

Tenkte å legge inn en bestilling på en ny MS IE 3.0 nå, men vil helst kjøpe med en ny musmatte i samme slengen. Har tidligere hatt Icemat, som jeg synes bråker for mye, og func1030 som jeg fortsatt bruker, men som er helt inntørket.

Vil helst kjøpe en matte som ikke er "ferskvare", og ikke bråker. Gjerne en stor en. Liker matter med bittelitt tekstur, slik at det ikke blir umulig å holde musa stille mens man trykker når man har "finsiktet" seg inn, og at hånda ikke klisses fast så fort den er litt svett (den myke siden av func1030 er ubrukelig for meg).

Et annet krav er at Komplett må føre den.

Tips?

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm, teksturen er omtrent som en våtdrakt. Litt dårlig sammenligning men. :D Den er litt ruglete, altså ikke helt speilblank som glassplate eller plastik, men litt ruglete stoff. Er ca 2 milimeter tykk tror jeg.

Er ikke helt sikker på hva du mener med den "heavy" versonen, men forskjellen på vanlig og XXL QcK Steelpad er vel størrelsen. Vanlig=bredde 32, høyde 28,5, XXL=bredde 45 høyde 40.

Lenke til kommentar

Musematte er smak og behag, jeg for min del liker og bruker jeg Razer eXactmat

Den er uslitelig, har hatt den i 1 1/2 år og det eneste som har skjedd er at den har blitt glattere. Og jeg har brukt den mye.

Er kommet en ny versjon, vet ikke så mye om den..

Razer Pro Pad

Jeg er en person som ikke kan ha tøymatte, dem spiser jeg opp i løpet av no-time..

Uansett hvilken matte du velger vil jeg tru du blir fornøyd, men du må stille deg spørsmålet om du vil ha ei matte som varer og er bra eller ei som kanskje ikke varer så lenge, men er super den lille tiden du har den.,

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...