Saftis Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Tenkte å legge inn en bestilling på en ny MS IE 3.0 nå, men vil helst kjøpe med en ny musmatte i samme slengen. Har tidligere hatt Icemat, som jeg synes bråker for mye, og func1030 som jeg fortsatt bruker, men som er helt inntørket. Vil helst kjøpe en matte som ikke er "ferskvare", og ikke bråker. Gjerne en stor en. Liker matter med bittelitt tekstur, slik at det ikke blir umulig å holde musa stille mens man trykker når man har "finsiktet" seg inn, og at hånda ikke klisses fast så fort den er litt svett (den myke siden av func1030 er ubrukelig for meg). Et annet krav er at Komplett må føre den. Tips? Endret 25. september 2006 av Saftis Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hva med Steelpad QcK i enten den versonen eller XXL? Har selv den mindre versonen som fremdeles holder for min del med min G7. Funker helt supert! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Eg synest Steelpad S&S er glimrande, ikkje av tøy så du får betre kontroll (synest eg). Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hva med Steelpad QcK i enten den versonen eller XXL? Har selv den mindre versonen som fremdeles holder for min del med min G7. Funker helt supert! 6939187[/snapback] Hvordan er teksturen på den? Noen som vet forskjellen på vanlig og "heavy" versjon? Virket litt rart med dobbel pris hvis den bare er tyngre. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 hm, teksturen er omtrent som en våtdrakt. Litt dårlig sammenligning men. Den er litt ruglete, altså ikke helt speilblank som glassplate eller plastik, men litt ruglete stoff. Er ca 2 milimeter tykk tror jeg. Er ikke helt sikker på hva du mener med den "heavy" versonen, men forskjellen på vanlig og XXL QcK Steelpad er vel størrelsen. Vanlig=bredde 32, høyde 28,5, XXL=bredde 45 høyde 40. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jev ille så absolutt anbefalr tøymatte. Qpad er et GODT alternativ. Store, de ser greie ut, de holder bra og musa glir schmooooot! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Steelpad 5l.. http://www.steelseries.com/products/steelp...pad_5l/pictures http://www.psdata.no/ps.asp?it=129301&mlevel=310400 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Synes denne er bra http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...10%3A02%3A55+PM Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Satset på denne jeg fUnc 1030 metall eler glass støyer for mye synest jeg. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det er ei kjempebra matte, snekker`n, men den er "ferskvare", dvs. at den tørker inn etterhvert. Liker kun den ruglete sida av den. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Satset på denne jeg fUnc 1030 metall eler glass støyer for mye synest jeg. 6958217[/snapback] Steel 5l er plast matte med tøy oppå.. Tøy støyer minst av alt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Satset på denne jeg fUnc 1030 metall eler glass støyer for mye synest jeg. 6958217[/snapback] Steel 5l er plast matte med tøy oppå.. Tøy støyer minst av alt.. 6961573[/snapback] Ok,da skulle det vel bli stille da,trodde det var rent metall jeg. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kanskje jeg som bare er dum og tar til takke med den gamle func'en min, men syntes ikke den har tørka inn noe særlig. Men det kan jo bare være at jeg ikke vet bedre da^^ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Musematte er smak og behag, jeg for min del liker og bruker jeg Razer eXactmat Den er uslitelig, har hatt den i 1 1/2 år og det eneste som har skjedd er at den har blitt glattere. Og jeg har brukt den mye. Er kommet en ny versjon, vet ikke så mye om den.. Razer Pro Pad Jeg er en person som ikke kan ha tøymatte, dem spiser jeg opp i løpet av no-time.. Uansett hvilken matte du velger vil jeg tru du blir fornøyd, men du må stille deg spørsmålet om du vil ha ei matte som varer og er bra eller ei som kanskje ikke varer så lenge, men er super den lille tiden du har den., Endret 28. september 2006 av Battone Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Qpad Lowsense anbefales på det sterkeste! Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå