thescientist Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) det er kjempe irriterende jeg får ikke slettet temaer fra min N73!...de jeg jeg selv har kjøpt altså! trykker på C men det fungerer ikke, ingen respons! What to do?! Endret 25. september 2006 av a_man Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dette har skjedd med meg før også.. Dog på en Nokia 3230.. Da det ikke fungerte så dreit jeg i det.. Men så neste gang jeg prøvde meg, så fungerte det.. Du kan jo prøve å slette de fra PC'en hvis du har en USB kabel.. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Dette har skjedd med meg før også.. Dog på en Nokia 3230.. Da det ikke fungerte så dreit jeg i det.. Men så neste gang jeg prøvde meg, så fungerte det.. Du kan jo prøve å slette de fra PC'en hvis du har en USB kabel.. 6937722[/snapback] det fungerte heller ikke...PC suiten sa at jeg ikke kunne fjerne programmer siden modellen ikke støttes eller noe sånt! Kjempe irriterende å ha mange temaer! får ikke lastet ned nye heller ikke slettet gamle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå