vikingen1 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Sitter her med en Texas kalkulator og finner ikke ut hvordan jeg skal få opp to grafer (har verson 2.41 av opperativsystemet, oppgradert fra orginalt). Har lest i manualen men fant ikke ut av det, slik jeg forsto det skulle jeg trykke på "Y=" når markøren var over erlik tegnet, men det fungerte ikke. Jeg får liksom bare markert en graf i "Y=" menyen (selv om jeg har oppført flere). Noen som hvordan man fikser dette? (bilde av problemet under) Lenke til kommentar
adyton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Sitter her med en Texas kalkulator og finner ikke ut hvordan jeg skal få opp to grafer (har verson 2.41 av opperativsystemet, oppgradert fra orginalt). Har lest i manualen men fant ikke ut av det, slik jeg forsto det skulle jeg trykke på "Y=" når markøren var over erlik tegnet, men det fungerte ikke. Jeg får liksom bare markert en graf i "Y=" menyen (selv om jeg har oppført flere). Noen som hvordan man fikser dette? (bilde av problemet under) 6937546[/snapback] På min TI-83 trykker man på ENTER når markøren blinker på "=" tegnet for å skru av/på visning av graf. For å komme til blinking på "=" tenget trykker jeg pil-venstre. Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ok. Jeg klarer å få markøren over erlik tegnet, men når jeg trykker ENTER så skifter jeg bare fokus på graf. Lurer på om det har noe med at jeg har installert nytt OS, noen som har samme OS verson og som kan avkrefte/bekrefte dette? Utrolig frustrerende dette her Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har en TI-84 jeg også. Når jeg trykker enter på = tegnet så kommer den grafen også opp. Jeg har ikke gjort noe med OS'et. BTW: hvor kan man sjekke hvordan OS man har på den? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Husker en del folk hadde dette problemet i matteklassen. Her er løsningen (fra http://oakroadsystems.com/math/ti83oops.htm#NoMultEq ) * Press [APPS] key * Select Transfrm from the menu * Press 1:Uninstall Lenke til kommentar
vikingen1 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Teveslave: Det fungerte! Tusen takk for hjelpen ! Pixi: Trykk 2ND -> MEM (pluss tegnet) -> 1:About Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå