Gå til innhold

Tastatur til programmering/webdesign

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært på utkikk etter nytt tastatur en stund. Det er gjerne bare en teit bagatell, men jeg vil veldig gjerne ha et tastatur som har de mer eller mindre ubrukte '<' og '>' tastene nede til venstre ved siden av shift-knappen, over windows-knappen.

Ser at flere og flere tastaturer ligger med forholdsvis store shift-tastet om jeg ser bilder av de på internett. Dette er forholdsvis upraktisk ettersom jeg til tider bedriver en god del html og php koding.

Har en Dell Inspiron 8600 bærbar maskin, og tastaturet på den er noe av det beste jeg har vært borte i når det gjelder ren tastekomfort. myke lette taster som ikke må presses så langt ned er en fordel.

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg en tastaturkjenner, men jeg trodde at alle tastaturer med norskt tegnsett hadde disse tastene plassert der. Alle tastaturene jeg har vært borti hjemme og på jobb har i hvertfall det...

Saitek Eclipse er det eneste jeg kan anbefale da det er det eneste tastaturet jeg har kjøpt (bortsett fra de som følger med ferdige kjøpemaskiner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...