Sikelik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, jeg har vært på utkikk etter nytt tastatur en stund. Det er gjerne bare en teit bagatell, men jeg vil veldig gjerne ha et tastatur som har de mer eller mindre ubrukte '<' og '>' tastene nede til venstre ved siden av shift-knappen, over windows-knappen. Ser at flere og flere tastaturer ligger med forholdsvis store shift-tastet om jeg ser bilder av de på internett. Dette er forholdsvis upraktisk ettersom jeg til tider bedriver en god del html og php koding. Har en Dell Inspiron 8600 bærbar maskin, og tastaturet på den er noe av det beste jeg har vært borte i når det gjelder ren tastekomfort. myke lette taster som ikke må presses så langt ned er en fordel. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå er ikke jeg en tastaturkjenner, men jeg trodde at alle tastaturer med norskt tegnsett hadde disse tastene plassert der. Alle tastaturene jeg har vært borti hjemme og på jobb har i hvertfall det... Saitek Eclipse er det eneste jeg kan anbefale da det er det eneste tastaturet jeg har kjøpt (bortsett fra de som følger med ferdige kjøpemaskiner) Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Amerikanske tastatur har vel de tastene plassert litt mer praktiske? Noe sånt som dette du er ute etter? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312350 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Han sier jo at han vil ha de nede til venstre... Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ahh daså... leste feil, trudde han mente til venstre for shiftknappen. Standard oppsettet til norske tastatur har vertfall ">"/"<" knappen ved siden av shift knappen nede til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå