Centuss Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Leste her at damer tiltrekker seg av tydlige blodårer på armene...Jeg har tydlige...LUNCH? :!: Endret 7. januar 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Leste her at damer tiltrekker seg av tydlige blodårer på armene...Jeg har tydlige...LUNCH? :!: 7667419[/snapback] Blodårer er ikke akkurat veldig pent da.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ingen av de jentene jeg har vært borti har likt synlige blodårer noe særlig. Jeg liker det, bare ikke på jenter. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ingen av de jentene jeg har vært borti har likt synlige blodårer noe særlig. Jeg liker det, bare ikke på jenter. 7668608[/snapback] Når en har trent en god stund kommer det endel blodårer. Dette vill jeg si at ser litt tøft og maskulint ut! Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hmm...liker når blodårene på underarmen er synlige. Men ikke sånn skikkelig mye da. Passe. hehe. Men grunnen til at jeg liker det er kanskje fordi, som nevnt over, at de kommer frem når man har trent en stund. Og jeg liker trente armer...ser desverre alt for lite til det for tiden.sukk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hmm...liker når blodårene på underarmen er synlige. Men ikke sånn skikkelig mye da. Passe. hehe. Men grunnen til at jeg liker det er kanskje fordi, som nevnt over, at de kommer frem når man har trent en stund. Og jeg liker trente armer...ser desverre alt for lite til det for tiden.sukk. 7668679[/snapback] Du er jente, right? Tenker du på under siden av armen eller oppå også? Syns du blodårer rundt biceps, triceps er fint? Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Underarm - Nedre del av armen(under albuen) Overarm - Øvre del av armen(over albuen og opp til skulderen) Ja, jeg er jente. liker de som er på oversiden av underarmen. og kanskje litt på overarmen også...men ikke noe "must" altså. Så lenge overarmene er større enn mine er jeg fornøyd. Heheh... Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) hælse fra complexity som e sperra fra diskusjon... menne, må fortsette å trene snart eg å, men har brent meg på handa, så blir ikke noen form for trenig på meg Endret 8. januar 2007 av Pe3 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Klarer ikke å sette rekkefølge, men liker mange deler, aller best dette: Pupper, rumpe, mage, ansikt og generellt sett formene. Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 brystkassen til typen er Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nye puppene til Xdama/bestevenn(nå), og det jææævlig pene ansiktet til min kommende kjærste Lenke til kommentar
fredrico19 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvorfor er det så få som svarer fitta/kukken til partneren? er folk veldig opptatt av å være politisk korrekte? når jeg har denne samtalen med venner og venninner så er svaret som oftest kjønnsorganet. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 I'm an ass man Elsker munnen til dama og ^^ Vakreste smilet i mils omkrets! Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er en liten ass-man selv! Men jeg digger lårene ganske mye også (på jenta og jenter generelt) når de er myke, glatte og akkurat passe store eller hva jeg skal si. En kroppsdel jeg overhodet ikke takler derimot: Føttene. Lenke til kommentar
mantex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 øyne og smilet også rompa rett etter. ass-man for life. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg ELSKER tissen (liker ikke de stygge orda) til typen min. Og han har en fantastisk fin mage. Og smilet hans er helt utrolig! Han drømmer seg bort i øynene mine, og er veldig begeistret for leppene mine. Alle sammen... Endret 1. mai 2010 av MB2 Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) hender - dvs store, mandige hender brede skuldre, øyne og smilehull (eller smilet til gutter generelt) er fiiint også mer kommer jeg ikke på nå.. Endret 1. mai 2010 av horcrux Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ansiktet. Hvorfor er jeg en av de som ikke tiltrekkes av digre, runde, plastikkfylte pupper? Tror nok det er flere som sier at de liker digre, runde, plastikkfylte pupper - uten at de virkelig mener det. Men selvfølgelig, kan ikke si noe for sikkert. For min egen del, så vil jeg si hele jenten egentlig. Blir litt vanskelig for min del å kun velge ut en eller to spesifike deler. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 puppene til dama er helt fantastisk å kose med men egentlig digger jeg alt! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Albuene! Bare tuller selvfølgelig... Jeg mener selvfølgelig lommeboka hans! Endret 1. mai 2010 av MogensAlfonse 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå