B4stian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvorfor er jeg en av de som ikke tiltrekkes av digre, runde, plastikkfylte pupper? 6939403[/snapback] Fordi det ser unaturlig ut? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 De brede skuldrene til gamlekjæresten min. SMELT! Lenke til kommentar
raptorse Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 3. Munnen. Overleppen stikker lenger ut enn underleppen. Det er så utrolig pent. Jeg mener å huske Amélie har en munn ala det. 6949422[/snapback] Jeg vet om en dame som har SKIKKELIG underbitt, kaller henne bare for kassa-apparatet. Seriøs fare for drukning i dusjen. Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 3. Munnen. Overleppen stikker lenger ut enn underleppen. Det er så utrolig pent. Jeg mener å huske Amélie har en munn ala det. 6949422[/snapback] Jeg vet om en dame som har SKIKKELIG underbitt, kaller henne bare for kassa-apparatet. Seriøs fare for drukning i dusjen. 6983700[/snapback] Jeg syntes dama er perfekt jeg.. men må jo ærlig innrømme jeg er veldig glad i puppene, rompa og magen yummeh.. også erra jo så peen Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hendene, definitivt. Hele gutten er vakker, men... Hendene er det fineste *Fasinert av hender* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Alt, men liker mest hendene, øynene og magen. Generelt hos gutter er det heitest med fine hender og legger. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det viktigste på kroppen til damen er RUMPA! Om ei jente her en sykt stygg rompe mister jeg helt interessen. Spesielt den type rompe hvor den går i ett med resten av overkroppen om dere skjønner Jentemager er også ufattelig pene, forutsatt at jenta ikke er småfeit seff. Endret 6. desember 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
InSaneTK Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg liker spesielt på jenter; ryggen, rompa, "hofteopplegget" rundt mitten og beina. Jenter ska helst ha store spenstige lår :o Omg det er så sexeh. Endret 7. desember 2006 av InSaneTK Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Magen, musa og brøsta. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Alt, men liker mest hendene, øynene og magen. Generelt hos gutter er det heitest med fine hender og legger. 7442235[/snapback] Det var da som bare faen! Du skal se hendene mine, ser helt voldtatt ut! Leggene mine vet jeg ikke, kunne du funnet et eksempel på fine legger? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå har ikke jeg dame, men om jenter generelt: Magen og rumpa. Spesielt magen En flat og fin mage, som du kan ligge og stryke på er så uberdeilig. En perfekt avrundet stuss er jo heller ikke og forakte, men mage Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det var da som bare faen! Du skal se hendene mine, ser helt voldtatt ut! Leggene mine vet jeg ikke, kunne du funnet et eksempel på fine legger? 7445695[/snapback] Fotballegger Leggene hans, fant ikkeno bedre bilde. Men han har heite legger. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg har mer syklelegger, håper det holder... Skal prøve de på byn en gang; "Hei, så fine øyne du har. Har du sett leggene mine?" Endret 7. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Go for it! Vet ikke helt om sykkellegger er så heit, er ikke de litt tynne? Men samma. Vi er alt for off topic! Bottom line, fotballegger og fine hender Endret 7. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe. Har skikkelig fotball-legger! Ikke spilt fotball på ørten år, men leggene er likedan. Men til beste kroppsdel? Egentlig hjernen siden det er her personligheten sitter, men var nok ikke helt det OP tenke på... Liker ansiktet veldig godt, om det har de trekkene jeg liker, og ikke minst øynene. Ellers er en fin stuss og flotte bein ikke å forakte Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror det må være leppene og hendene siden han er så utrolig flink til å bruke dem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Favorittkroppsdelen på jenta mi er vel hjernen, siden hun er såpass intelligent. Ellers må jeg vel si at jeg liker fjeset og rompa hennes veldig, veldig masse. Men for meg er det helheten som gjør henne perfekt for meg =) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Favoritten min er hele han 6937669[/snapback] yes, indeed. Men er også veldig svak for armene og overkroppen for den er så MANN. Og selvfølgelig penis:-P 6938279[/snapback] What she said. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hendene, definitivt. Hele gutten er vakker, men... Hendene er det fineste *Fasinert av hender* 7441225[/snapback] hvordan ser en fin hånd ut? aldri helt skjønt det der.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rompa, finnes ikke bedre en stor og deilig rompe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå