CFD Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Nå har ikke jeg dame nå og har ingen planer til det i nærmeste framtid heller ,men har jo litt erfaring fra den fronten så kanskje jeg kan bidra litt alikvell? Er pent ansikt er uten tvil det jeg setter mest pris på. Det er tross alt dette du er nødt til å se på for å komme videre til tingene som virkelig er verdt å se på :!: Men spøk til side. Et fint smil og et ansikt som ikke gjør at dama er sur når hun ikke er det er veldig viktig. Kjenner en dame som ser sur ut mesteparten av tiden kun pga at formen på ansiktet. Tenk å komme hjem hver dag til et surt tryne.. Jeg tror ikke det hadde blitt så bra. Selvsagt kan man sette pris på andre kroppsdeler også ,men alt begynner og slutter med ansiktet. Fikk nok "Sprettræv og stålull" i Sør Amerika. Et hyggelig smil er undervurdert. Trenger ikke være et perfekt "hollywood" smil ,men et smil som viser varme og at hun er glad i deg.. Jeg tør å påstå at det er de stundene jeg husker.. åhh.. Nå ble jeg pluttselig veldig ensom.. sukk Endret 25. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå ble jeg pluttselig veldig ensom.. sukk 6940267[/snapback] Velkommen til klubben! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Generelt, lår og rompe, men ansiktet er jo viktigst da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Ansikt og øyne.. 6941761[/snapback] Amen. Særlig øyne. Herregud, helt utrolig nydelig. Slikt man bare kan drukne helt i, svæææært behagelige å hvilke synet på. Endret 26. september 2006 av TLZ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Siden jeg er ganske singel nå så får jeg heller fortelle dere favorittkroppsdelen på x'en min. Det var uten tvil hennes venstre pupp, ikke det at høyre var noe stygg, men altså; dere skulle sett venstre Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Bein,lår, mage, ansiktet, øyene. Hmm, var meir enn en ting det gitt.... Konklusjon, jeg liker alt jeg. :!: Endret 26. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ansiktet og munnen må jeg nok si ! snakker om ei "lekkerbisk" av ei dame i dette tilfelle ! Lenke til kommentar
blueeyez Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Rumpa og de klare øynene hans Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 1. Halsen. Den virker lang, elegant og mer foroverbøyd enn hva som er vanlig. 2. Øynene. Jeg vil aldri kunne fortelle ei jente at hun har fine øyne, rett og slett fordi det forekommer meg som en forbanna uoriginal ting å si. Men jeg mener det... de er store, runde og flørtende, med en enorm utstråling. 3. Munnen. Overleppen stikker lenger ut enn underleppen. Det er så utrolig pent. Jeg mener å huske Amélie har en munn ala det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ansikt og øyne. Spesielt øyne. Øyne som bare sluker deg hel.. Og hår. Tror jeg. Ansikt, øyne, og hår. Men det holder med en av dem. Men er alle tre til stede.. *sukk* Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er pent ansikt er uten tvil det jeg setter mest pris på. Det er tross alt dette du er nødt til å se på for å komme videre til tingene som virkelig er verdt å se på :!: 6940267[/snapback] LOL :!: Er forøvrig enig med det du skriver etterpå. Smilet. :) Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) jeg er vill puppegutt!! Hadde det vært mulig, så hadde jeg kost meg med pupper hele dagen. Men. på dama mi, så er det ingen favoritt kroppsdel. Elsker alt på hu! Men damer generelt. PUPPER! Liker ikke silikon pupper da. Det blir så stygt. Min personlige mening! Lev med hva du har sier jeg! EDIT: Fant ut noe jeg hadde glemt å skrive! Endret 28. september 2006 av =-Evensen-= Lenke til kommentar
vesla Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Åå... =) Jeg liker øynene og magen til gutten min jeg! Øya hannes er liksom blanda farger og de er så vakre<3 de utstråler et stort smil:D magen hannes er liksom.. hmm.. nydelig? tja.. vanskelig å si hvorfor, men den er ikke stor og full av muskler og sånt.. den er akkurat passe liten, og alltid myk å ta på!! Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ansiktet. Hvorfor er jeg en av de som ikke tiltrekkes av digre, runde, plastikkfylte pupper? 6939403[/snapback] Er du jente? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Rumpa deffently, den er toppklasse! Skulle gjerne delt den med dere, men da tror eg ho blir litt sur Ho har forresten et veldig søtt ansikt som eg bruker å kikke på en gang i blant når eg ikke ser rumpa. Endret 28. september 2006 av QBab Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah...elsker dama og alt ved henne, men favorittkroppsdelene må være øynene, de herlige leppene, den sexy rompa, de fantastiske puppene samt...ja... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg ingen kjæreste, men rompa til hu jeg rota med i helga var prima vare. Lenke til kommentar
illest Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Edit: Sletta pga litt meningsløst innhold da jeg har alt jeg vil ha i den jenta jeg er sammen med Endret 29. september 2006 av 240b230ft Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jeg elsker rompa til dama mi! klart favoritten! hun har veldig fine lepper og øyne som er helt fantastiske og sovne til! viss det er det siste jeg ser før jeg sovner så sover jeg så godt som det er mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå