Midnight_walker Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er blitt bekrefta!! Sikkert en del av dere som veit det allerede... Filmen er planlagt å komme i 2008. Link: Metal Gear Solid Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 like old....... står vel tilogmed i Dotten sin kommende film stråd Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg tror jeg må spy. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 er ikke noe fan av metal gear solid så den filmen trur jeg ikke att jeg gidder og se Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Wow Kojima som skal regisere den. Da er det håp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Gammelt nytt, men fortsatt godt nytt. At Kojima har en finger med i spillet er meget positivt. Det som er viktig er å få inn de riktige folkene i rollene. Kan bli vanskelig å gjøre en troverdig Solid Snake som vil tilfredsstille fansen. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noen som vet noe mer om når denne kommer ut? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har alltid ment HL og MGS har hatt STOR potensial på filmlerrete. Hvis filmen får en storyline lik den i MGS, sons of liberty vil filmen bli ekstrem fengslende og velutviklet. Husker selv hvor fengende selve plottet var når jeg spilte. Helt utrolig. En film som også tar utgangspunkte i Halv-life hadde også vært absolutt noe å satse på, så lenge man benyttet de riktige menneskene. Dette er helt klart noe å glede seg til. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Blir den lik spillet blir den rå! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg tror jeg må spy. 6937976[/snapback] Og hvordan gikk det? Sterk avsky for Metal Gear? Trenger begrunnelse. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Wow Kojima som skal regisere den. Da er det håp. 6939434[/snapback] Nei. Han er den som skriver historien. EDIT: Oops, denne var jo bare en bumpet tråd. Ingen vits i å fortsette. Endret 24. juli 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå