Mr.Hassan Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei! I dag det vil seie 1.november 2002 er det Halloween.Sjølv kan eg diverre ikkje drive med "trick or treat" da eg skal skal på offesiell utdeling av fagbrev (det vil seie eg kan drive med "trick or treat" på hotellet).Men,som eg har nemt på irc kanalen #hw.no på undernet så veit nokre av dykk kva eg godt kunne tenkt meg å kle meg ut som (skal ikkje utbrodrere det noko meir her på forumet,får heller ta det igjenn som "julebukk" eller på Russerevyen). Nrk har oppretta 1.november som den offesiell internasjonal Internett dagen. Etter børsslutt i USA. Dykk kan finne meir informasjon om D-Dagen til Microsoft her.Kjennelsen vil bli lagt ut her direkte etter rettsmøtet er ferdig. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 05:12, skrev Mr.Hassan:Nrk har oppretta 1.november som den offesiell internasjonal Internett dagen. vil det si at jeg får fri fra skolen idag, og får sitte online hele dagen/døgnet? Lenke til kommentar
futti Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 06:50, skrev sjanten: Quote: Den 2002-11-01 05:12, skrev Mr.Hassan: Nrk har oppretta 1.november som den offesiell internasjonal Internett dagen. vil det si at jeg får fri fra skolen idag, og får sitte online hele dagen/døgnet? Håper det... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 hohoy! detta ska feires! ekstra pizzastykke på bakeriet i dag da :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vell vi setter opp en TempraturmålerDbmålerLysmåler fra Scratch vi.. (alle sammen) Selv om det ikke er fri så er det utrolig morsomt. Må feilsøke og gjøre sånne andre ting etterpå. Tar nok rimelig lang tid dette :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hmmm , halloween mod på PC'n, det hadde vært noe det gresskar utskjert i seden og greier, da er det passe med lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå