Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til deg som sliter med svetteringer

per_jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Anbefales denne til de som svetter bare normalt også? Skal man vaske armhulene hver kveld eller bare hver gang man tilfører ny dose? Finnes det bivirkninger for en person som ikke har spessielt følsom hud? Erstatter dette den daglige deoen, eller kan man bruke vanlig ved siden av?

Lenke til kommentar

Kan hende noen har spurt om dette før, men gidder ikke lese gjennom alle sidene...

Kan man ta på vanlig deodorant (med parfyme/lukt) etter man har tatt på denne? Altså hvis man tar på denne "vidunder" deo'en om kvelden og så en vanlig deo om morgenen. Vil dette ha noe å si på hvordan det virker?

Lenke til kommentar
noen som vet hvordan denne funker å bruke i ansiktet? smile.gif

Alkohol i ansiktet er en veldig dårlig ide, tok å påførte myggdeo i ansiktet en gang, det som skjer er at solen steker huden og jeg fikk rød og irritert hud.

Huden min har aldri vært så glatt som den var før, så jeg anbefaler IKKE å bruke den i ansiktet :nei:

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar
Ofte holder det i flere dager..

6948491[/snapback]

Altså, det er deo som man må/ burde bruke som en vanlig deo da , kort sagt ?

Dooh, trodde jeg kunne bruke den 1 gang, så var det wonderland =/

Vel, 119 spenn for å ikke få disse svette strekene og ringene, ja takk, bare det ikke svir like ille som feks en deo som man ikke tåler :ermm:

- For det gjør jæææævlig vondt =(

Lenke til kommentar

Altså, det er deo som man må/ burde bruke som en vanlig deo da , kort sagt ?

Dooh, trodde jeg kunne bruke den 1 gang, så var det wonderland =/

Vel for meg holder det å ta på en gang i uka... så ikke som med vanlig deo

bare det ikke svir like ille som feks en deo som man ikke tåler  :ermm:

Hvis det begynner å svi for deg av enkelte deoer for deg går nok ikke dette bra, i og med at dette er aluminiunsklorid utvannet i sprit. Det er spriten man som oftest reagerer med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg har gått til innkjøp av en slik en, men jeg lurer på om jeg burde vente til neste uke med å begynne i og med at jeg skal på lan til helgen, og den første uken skal man bruke den hver dag for å bygge det opp skikkelig. Burde jeg vente, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Bruk den på LAN. Man kan vel trygt si at er et et sted man svetter, så er det i en innestengt gamingplass.

7677399[/snapback]

Problemet ligger i at det kanskje klør litt? Er det ikke derfor man bruker den om kvelden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Tja.. Skal kjøpe den selv i morgen. Men hvis du vil være svettefri, og plages med kløe, eller omvendt er vel et valg du må ta hehe

7677494[/snapback]

Hehe, jeg er ikke den som plages mest av svette, så er egentlig ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Gjest IsKrem

Jeg skal teste denne alm.25% om ett par minutter.

Gruer meg pittelitt om jeg muligens blir våken i hele natt ang.kløe osv!

En ting jeg lurer litt på...

Har dere som har svetteproblemer sagt dette til noen der kjenner?

foreldre eller lignende?

Det har ikke jeg turt.

Ikke turt å sagt til legen engang :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...