Slacks Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som vet om hva man kan bruke for å forhindre svette på rygg? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Synes det var litt vanskelig å få smurt det ut. Kula var så dårlig. Slik var min også de 2 første gangene, men nå funker den ca. like bra som hvilken som helst roll-on deo. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Brukte igår og hadde tenkt å gå inn hit og "klage" fordi jeg fortsatt var litt svett under armen(men svetteringene gone) men da jeg våknet idag og frem til nå har jeg ikke en gang svettet en dråpe, fantastisk produkt, men har et spørsmål. De som bruker denne deoen kombinerer dere med annen deo eller? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hva brukte du? Den jeg bruker påføres om kvelden og vaskes av påfølgende morgen med vann. Deretter påføres vanlig deo. Edit: Kanskje en fordel å få med at dette var "Aluminiumsklorid%" eller noe liknende. Endret 26. april 2009 av Minus Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Trenger man resept på aluminiumklorid 25 %? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, finner det reseptfritt på apoteket. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har brukt den annenhver kveld i en måned nå, og jeg har ikke svettet noe siden jeg startet å bruke den. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Annehver kveld?! Prøv en gang i uka, burde gi det samme resultatet Lenke til kommentar
Athey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hehe, jeg overdrev kanskje litt nå. Jeg må hvertfall bruke den to ganger i uka. Better safe than sorry Regner med at det varierer fra person til person. Endret 28. april 2009 av Athey Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette var et meget godt tips, jeg sliter med det selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_maxim_* Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg bare lurte på om noen her har prøvd Maxim Antiperspirant som de har på gents.no, og isåfall om den har samme effekt som "Alu 25%", når det bare er 12,5% aluminiumklorid i denne? "Maxim er en svært effektiv antiperspirant som stopper selv den kraftigste svetting på kroppen. Den aktive ingrediensen (12.5% aluminiumklorid) sammen med Maxims patenterte formel gir en unik og aktiv beskyttelse mot svette hele døgnet. Maxim Roll-On svir ikke slik som andre antiperspiranter og kan brukes under armene, på hender, føtter, bryst og rygg." Lenke til kommentar
Gjest jjil Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg bare lurte på om noen her har prøvd Maxim Antiperspirant som de har på gents.no, og isåfall om den har samme effekt som "Alu 25%", når det bare er 12,5% aluminiumklorid i denne? "Maxim er en svært effektiv antiperspirant som stopper selv den kraftigste svetting på kroppen. Den aktive ingrediensen (12.5% aluminiumklorid) sammen med Maxims patenterte formel gir en unik og aktiv beskyttelse mot svette hele døgnet. Maxim Roll-On svir ikke slik som andre antiperspiranter og kan brukes under armene, på hender, føtter, bryst og rygg." Jeg kjøpte maxim først for å prøve å teste om den funket (siden det var litt mindre alumkl. i denne) og hvis ikke den funket skulle jeg kjøpe alm. 25, men jeg er kjempe fornøyd med maxim har prøvd stopp 24 men den funket ikke så hvis du vil prøve en litt mildere enn alm25% så anbefaler jeg maxim. Det svidde litt i begynnelsen,men jeg syntes det ikke gjorde så mye jeg da for det er verdt det. jeg bruker å påføre det når jeg merker at jeg begynner å svette litt igjen og det kan gå 2 uker mellom hver gang. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har nå brukt aluminiumklorid fra apoteket i ca. 3 måneder. Jeg tar det på i snitt hver 5. dag, og det fungerer bra! Svetter ikke under armene i det hele tatt. Hvis jeg lar det gå en hel uke før jeg påfører aluminiumklorid igjen svetter jeg bittelitt. Det svir ikke lenger noe særlig når jeg tar det på. Sviingen ga seg etter 7-8 påføringer. Lenke til kommentar
Gjest G_18 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mener ikke å være OFF-TOPIC, men jeg tenkte dette var en fin tråd å nevne dette i... . Jeg sliter generelt med klamhet og svette, er som om jeg ikke klarer å tørke meg ordentlig etter å ha dusjet, og på en måte har vanndamp på kroppen. Ellers skal det veldig lite til før jeg blir svett, selv om jeg ikke er andpusten en gang. Satt og kaldsvettet på skolen i dag, har kanskje å gjøre med at jeg har vært syk en stund. Kunne jo brukt denne deodoranten under armene, men det jeg sliter mest med er litt mer flaut... Jeg svetter veldig lett rundt rumpepartiet.. Og det er ikke spesielt gøy. Om jeg trener blir nesten hele bokseren våt liksom, både rundt skrittet og rumpen/rumpeballene. Dette er greit da, pga jeg skal dusje og slikt, men det blir lett svette ellers også. Om ikke noen har erfaring med å bruke deodorant "bak der".. så føler jeg at dette blir FOR rart og litt ekkelt. Noen tips? :/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke bruk tøybokser! Men ja, så lenge du ikke stapper deoen opp i rompehullet men holder litt avstand skal vel det ikke være noe problem? Lenke til kommentar
Gjest Guest_ida_* Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 noen som veit om det fortsatt selges ? ble overlykkelig når jeg så denne tråden , men så så jeg den var utrolig gammel :-( Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Aluminiumklorid 25% finnes fortsatt på apoteket her, men til en stivere pris enn sist. 150,- for den pittelille rollon-en Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Aliminiumklorid er jo et tungmetall som lagrer seg i levra. Er ikke det skummelt i lengden? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det må vel spises/injiseres/inhaleres eller brukes i ENORME mengder på huden for at det skal være farlig i lengden? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det kan hende. Men det finnes jo produkter som inneholder noe annet enn aliminiumskloridet, som også skal fungere nogenlunde bra. Leste om en test på VG for et års tid tilbake om akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå