Gå til innhold

Verdig oppfølger til Porsche Unleashed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at HP2 er arkade-basert osv, men det er en rekke ting som forgjengeren hadde som ikke har kommet med i HP2:

- Detaljert info om bilene (specs, historie, slideshows...)

- Flere valgmuligheter på grafikk/lydoppsett (HP2 er strippet til beinet på dette området)

- (Offisiell) støtte for nedlasting/implementering av andre biler

- Væreffekter og valg av natt/dag på banene

- Forskjellige aksenter på stemmene til politifolkene (f.eks kunne man hatt tysk aksent på tyske baner, britisk aksent på britiske baner osv.)

- Oversikt som viser hvordan du ligger i tid i forhold til dine motstandere (+/-)

- OG IKKE MINST: Muligheten til å velge andre synsvinkler (flyby, TV-cam, framme/bak, fra motstander/politi) i reprisen, samt lagre disse til HD.

Det eneste jeg likte med HP2 var grafikken og selve kjøreopplevelsen.

Mangelen på disse mulighetene i HP2 gjør at jeg synes at HP2 er en totalfiasko fra EAs side. PC-versjonen er jo bare en j*vla ripp fra Xbox/GC-versjonene, nesten uten å ha lagt til valgmuligheter som PCen utnytter best!

Jeg er glad for at jeg ikke sløste bort kr 400+ for dette makkverket av et spill, testet CLASS sin release (der kun intro og musikk er kuttet). Jeg vil understreke at jeg slettet denne kopien før de omtalte 24 timene hadde passert.

Denne opplevelsen har også gjort at jeg ALDRI kommer til å kjøpe et spill laget eller publisert av Electronic Arts igjen (kanskje med unntak av ekspansjonspakken til MoH:AA). Det er jo slik at EA nesten er blitt like dominerende som Microsoft, siden de har størstedelen av spillandelen..!

EDIT: Glemte å nevne at i PC/Xbox/GC-versjonen kan bilene ikke ta skade, det er iallefall svært lite synlig. Kjøreegenskapene blir ikke påvirket i det hele tatt. PS2-versjonen skal visstnok være bedre på dette området.

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-11-05 17:41 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-11-02 18:02, skrev spindle:

Quote:

Quote:

skyline:

R35 kommer i 2003-2004, og kommer til å hete Skyline, det var bare concept modellen som ikke hette det.

Hvor har du lest det? Poenget med at den ikke het Skyline lengre er at r35 i motsetning til alle tidligere GT-R ikke var bygget på den vanlige japanske "familibilen" skyline. R35 er en sportsbil designet fra scratch og har svært lite med de forrige (bortsett fra at det er en 4-hjulstrekker spekket med teknologi).

Vel etter det jeg har forstått av det meste av Nissan fan cluber, interjuv og diverse blader har jeg vel fått ett meget sterkt inntrykk av att Nissan rett og slett ikke tør å fjerne Skyline navnet fra produksjons modellen, pga. prestisjen og rykte som Skyline navnet har opparbeidet seg. Skyline er ett begrep innen gatebiler, og Nissan vil beholde navnet. Det er jeg 100% sikker på! Nissan Skyline GT-R R35. Også i forhold til produksjons koden kan en ane att Nissan vil beholde Skyline navnet. Hadde GT-R Concept vært en bil som var uavhenig med Skyline, hvorfor kalte de modellen for R35? Som betyr en etterfølger av R34,R33,og R32? Dette er jo helt logisk. Hadde Nissan skulle solgt GT-R som en egen bil hadde bilen fått ett helt nytt chassi navn og nr. Det har den ikke fått. Skyline coupe og sedan (Også kjent som Infinti G35 i Usa) bygger på samme chassi kode, med noen bokstaver forran, husker de ikke i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...