karl hungus Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jeg gleda meg i måneder til NFSHP2 som den ekte NFS Porsche Unl.-fan'en jeg er, men akk, f¢rstnevnte holder rett og slett ikke mål. Porsche var et ekte bilspill, hvor bilene hadde troverdig oppf¢rsel, hvor man virkelig hadde f¢lelse med veien og kjerra...NFSHP2 er Playstation-arcade. Finnes det verdige bilspill der ute i samme gate som Porsche Unleashed? Og mener jeg ikke Colin McRae! _________________ My name is Karl. Ich bin expert. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-02 11:17 ] Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 helt enig..Porsche Unleashed var det beste spillet til da av nfs, og er det fortsatt .. : Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Liker du slike bilspill, så anbefaler jeg deg en konsoll. Sega GT 2002 og Project Gotham racing er 2 av de beste gateracerne. Hørte at du fikk Xbox for 1690,- inkl 2 spill (det ene spillet var sega gt). Noe for deg ? :smile: Rallisport Challenge vil jeg også varmt anbefale (Et av de beste bilspillene noensinne etter min mening). Colin 3.0 er også ute. Se også opp for Total Immersion Racing, dette tror jeg også kommer til PC, hvis du ikke anskaffer deg konsoll. Det ser iallefall meget bra ut! Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har ventet på en arvtaker til Porsche jeg også, og håpet at EA skulle velge å utvikle spillet i samme retnings om de gjorde med Porsche. Altså sakte men sikkert innføre "fysikk" som er mer realistisk og mindre arcade uten at man nødvendigvis lager en ren simulator. Jeg er overrasket over at det tar så lang tid mellom hver NFS utgivelse også. Virker som de ikke er så innteressert i NFS spillene lenger. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 05:01, skrev karl hungus:jeg gleda meg i måneder til NFSHP2 som den ekte NFS Porsche Unl.-fan'en jeg er, men akk, f¢rstnevnte holder rett og slett ikke mål. Porsche var et ekte bilspill, hvor bilene hadde troverdig oppf¢rsel, hvor man virkelig hadde f¢lelse med veien og kjerra...NFSHP2 er Playstation-arcade.Finnes det verdige bilspill der ute i samme gate som Porsche Unleashed? Og mener jeg ikke Colin McRae! Kunne ikke vært mer enig :sad: :wink: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Masmas. Det er da vel ikke en oppfølger til NFS Porsche heller. Det er en oppfølger til NFS - Hot Pursuit. Lenke til kommentar
xXx Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg synes faktisk NFS HP2 er dødsgøy! Underholdning hele veien! Dette spillet var aldri ment som en simulator, men et bilspill med høy grad av underholdning og action. Fet grafikk og masse heftige biler! Anbefales! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Kunne ikke vært mer enig :sad: :wink: Jeg også Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 10:27, skrev Smyagol:Masmas. Det er da vel ikke en oppfølger til NFS Porsche heller. Det er en oppfølger til NFS - Hot Pursuit. Ahh.. Endelig en som har skjønt det her. NFS: Hot Pursuit 2 er IKKE, jeg gjentar, IKKE en oppfølger til NFS: Porsche. Det er derimot en oppfølger til NFS: Hot Pursuit, som egentlig er et arcade utspring av NFS serien. Du skal ikke se bort i fra at de kommer med et nytt NFS spill med en grafikk motor som er vidre utviklet fra NFS: HP2/NFS: Porche. Men nå vil jeg ha et spill som du kan style og trimme bilen din på. Enda bedre enn GT3, for jeg vil at du skal se de nye hjula, vingene, lakken og senkinga. Samt høre det nye anlegget og den nye dobbel turboen din. :smile: Jeg savner et sånt spill så j..... :smile: Er jo bare EA som kan klare å gjennomføre det. :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg vil også at EA kommer med et spill som inneholder noen av de bedre bilene som er i GT3. Noen biler jeg savner i EA sin NFS serie (mulig noen av dem finnes NFS 1 eller 2); [*]Nissan Skyline GTR R34/R35/R36 [*]Nissan NSX [*]Saab 9-3 Sports Sedan :razz: [*]Chrysler Neon :razz: [*]Mazda RX7/RX8 [*]Audi RS2/RS4/RS6 _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-01 11:40 ] Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 11:40, skrev Cappo:[*]Nissan Skyline GTR R34/R35/R36 [*]Nissan NSX [*]Saab 9-3 Sports Sedan :razz: [*]Chrysler Neon :razz: [*]Mazda RX7/RX8 [*]Audi RS2/RS4/RS6 Nissan Skyline GTR R34/R35/36 må være med, spesiellt visst den er trimma :razz: Saab 9-3 Sports Sedan er en nydelig bil, men tror ikke den vil komme med. Mazda RX8 kommer til å bli den beste bilen som Mazda har laget på år, tenk den spesiele feelinga du får når du med wankel motoren begynner å næreme deg 10000 rmp. Sinnsyk følelse. Må med i neste NFS spill. Lotus Elise har vært kult å hatt med. Liten lett og rask. Koeecineeg eller noe slik må jo være med, svensken som er i samme klasse som Ferrari Enzo. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 12:00, skrev Space_Shoot:Saab 9-3 Sports Sedan er en nydelig bil, men tror ikke den vil komme med. Jammen jeg vil ha den med! Er jo ikke noe særlig dårligere enn den HSV Coupe saken i NFS:HP 2 da. :razz: Quote: Koeecineeg eller noe slik må jo være med, svensken som er i samme klasse som Ferrari Enzo. Enig. Lekker sak det ja. Men hva med RS6? Verdens råeste familie bil. Må jo bare ha med den. :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 11:40, skrev Cappo:Jeg vil også at EA kommer med et spill som inneholder noen av de bedre bilene som er i GT3.Noen biler jeg savner i EA sin NFS serie (mulig noen av dem finnes NFS 1 eller 2);[*]Nissan Skyline GTR R34/R35/R36 [*]Nissan NSX [*]Saab 9-3 Sports Sedan :razz: [*]Chrysler Neon :razz: [*]Mazda RX7/RX8 [*]Audi RS2/RS4/RS6 _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-01 11:40 ]</font> Joa greie biler. NSX'en syns nå jeg er fin, men ****. Neon?! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Men nå vil jeg ha et spill som du kan style og trimme bilen din på. Enda bedre enn GT3, for jeg vil at du skal se de nye hjula, vingene, lakken og senkinga. Samt høre det nye anlegget og den nye dobbel turboen din. :smile:Jeg savner et sånt spill så j..... :smile: tror sega GT2002(xbox) er slik. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Ahh.. Endelig en som har skjønt det her. NFS: Hot Pursuit 2 er IKKE, jeg gjentar, IKKE en oppfølger til NFS: Porsche. Det er derimot en oppfølger til NFS: Hot Pursuit, som egentlig er et arcade utspring av NFS serien. Arcade-utspring fra en spillserie kun med arcade spill? Nei, nfs har utviklet seg jevnt & trutt fremover (nfs 4 var bare 3 med litt mer polert grafikk og samme baner) og med Porsche så begynte det faktisk å bli ganske bra kjørefølelse....med NFS:HP2 har de kjørt i grøfta imo Quote: Jeg vil også at EA kommer med et spill som inneholder noen av de bedre bilene som er i GT3. Noen biler jeg savner i EA sin NFS serie (mulig noen av dem finnes NFS 1 eller 2); Nissan Skyline GTR R34/R35/R36 Nissan NSX Saab 9-3 Sports Sedan Chrysler Neon Mazda RX7/RX8 Audi RS2/RS4/RS6 Det som hadde vært bedre var om de beste bilene fra nfs kom med i neste grand turismo - porsche, ferrari, lamborghini. generelt flere europeiske biler Det jeg derimot lurer på er hva du mener med Skyline R35/36. 'R35' er et konsept som ikke lengre heter Skyline, og r36 har aldri eksistert... Chrysler Neon?!? Seriøst... Saab 9-3 vs Holden HSV? 4 sylindret turbo mot big-bore v8? hehe. unfair... Quote: Lotus Elise har vært kult å hatt med. Liten lett og rask. Koeecineeg eller noe slik må jo være med, svensken som er i samme klasse som Ferrari Enzo. Elise er med i HP2... Koenigsegg hadde vært konge Lenke til kommentar
skyline Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei folkens! SKyline R32-R33-R34 og R35 Burde vært med. R36 ligger ett stykke frem i tid. R35 kommer i 2003-2004, og kommer til å hete Skyline, det var bare concept modellen som ikke hette det. En annen ting, Nissan NSX? Tenker nok vi sier Honda NSX! Hehe, ;Men altså, skal du ha sikkelig bilspill, så kommer man ikke utenom Grand Turismo 3 og Grand Turismo Concept, verdens beste bilspill for sure! Realisme til tusen!!!!!!!! Ska kjøpe meg PS2 nå, og kun kjøpe: Grand Turismo 3, Grand Turismo Concept!!! (og Gran Theft Auto: VIce City) Dette er 3 sjefs spill!!!! Men altså, NFS: HS2 er ett arcade spill, med null itensjon om å være realistisk. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 01:53, skrev spindle:Arcade-utspring fra en spillserie kun med arcade spill? Nei. Arcade som i ikke så veldig realistisk at det gjør noe. Quote: Det jeg derimot lurer på er hva du mener med Skyline R35/36. 'R35' er et konsept som ikke lengre heter Skyline, og r36 har aldri eksistert... Ikke prøv deg en gang. Jeg har sett bilder av både R35 og R36. R36 har jo ikke begynt å bli produsert enda, men det finnes en i concept form. Quote: Saab 9-3 vs Holden HSV? 4 sylindret turbo mot big-bore v8? hehe. unfair... Egentlig ikke. Saab 9-3 Sports Sedan er en bra bil. Vente litt til så får du en firehjuls dreven versjon også. Trimme en sånn en smule så er den fullt på høyde med HSV. I tillegg så er den et alternative til alle de dyre bilene. :razz: Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 15:28, skrev Cappo:Egentlig ikke. Saab 9-3 Sports Sedan er en bra bil. Vente litt til så får du en firehjuls dreven versjon også. Trimme en sånn en smule så er den fullt på høyde med HSV. I tillegg så er den et alternative til alle de dyre bilene. :razz: Saab 9-3 Sport Sedan kommer jo med 6 sylindre senere, denne motoren + trimming blandet med firehjuls drift må jo bli knall. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Cappo:Ikke prøv deg en gang. Jeg har sett bilder av både R35 og R36. R36 har jo ikke begynt å bli produsert enda, men det finnes en i concept form. Gi meg et orinialt bilde fra Nissan av R36... Jeg har ikke betvilet R35, les hele posten før du svarer. Men heller ikke denne er i nærheten av produksjon enda så en konseptbil av neste generasjon igjen ville blitt litt rart hva? Quote: Cappo:Egentlig ikke. Saab 9-3 Sports Sedan er en bra bil. Vente litt til så får du en firehjuls dreven versjon også. Trimme en sånn en smule så er den fullt på høyde med HSV. I tillegg så er den et alternative til alle de dyre bilene Helt klart et alternativ til de dyre bilene, og den første Saab'en med bra kjøregenskaper siden Saab ble kjøpt av GM. Men det jeg synes var galt var å sammenlikne den med Holden HSV som er i en litt annen liga. En bil som standard kommer med 340-400 hk (sjekk på http://www.hsv.com.au/vy/1024/gts.html) er laget for å takle en del mer krefter enn en bil (9-3) som er laget for å konkurere mot Audi A4, BMW 3-serie etc. Selv om du trimmer den så blir det ikke en like bil som HSV. Og hvis du trimmer HSV litt så er man like langt... Quote: skyline:R35 kommer i 2003-2004, og kommer til å hete Skyline, det var bare concept modellen som ikke hette det. Hvor har du lest det? Poenget med at den ikke het Skyline lengre er at r35 i motsetning til alle tidligere GT-R ikke var bygget på den vanlige japanske "familibilen" skyline. R35 er en sportsbil designet fra scratch og har svært lite med de forrige (bortsett fra at det er en 4-hjulstrekker spekket med teknologi). Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det heter faktisk ikke koeeniceeg-men Koenigsegg Men jeg skal ha meg NFSHP2 uans. om folk sier at det suger jeg..cool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå