Svein_Erik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er nysjerrig på om det er mange bytter spill seg imellom? Om noen gjør det, hvilke nettsted bruker dere da? Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på å lage til et nettsted dedikert til bytting av spill. Men jeg trenger litt feedback på om dette faktisk ville blitt brukt av folk. Er det noen som kan si noe om det? Lenke til kommentar
capy2 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det spørs vel litt. Hvordan tenker du det skal foregå, gjennom en mellom-mann eller direkte? det kan bli mye arbeid om det skal være en mellom-mann med i bildet(=dyrt?) men om det skal gå direkte så finnes det mange snuskete folk der ute. folk som ikke sender spillet, glemmer det i noen uker, sender deg ødelagt spill osv. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) De fleste bruker ebay, finn.no og slike nettsteder for slikt. Da må du i tilfelle reklamere om nettstedet ditt og det koster jo mye penger Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 www.bytteklubben.no ! Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 ja, har sett bytteklubben.no, ikke akkurat "stunning", men men..virker ikke som interessen er på topp heller + at det finnes jo ebay, finn osv...får tenke litt på det... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 BRUKTMARKED! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ja, har sett bytteklubben.no, ikke akkurat "stunning", men men..virker ikke som interessen er på topp heller + at det finnes jo ebay, finn osv...får tenke litt på det... 6938252[/snapback] Hvis du skal drive business og tjene penger så ville jeg funnet på noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå