flydman Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Trenger å vite om det finnes noen spill der ute som går i samme sjanger som feks under a killing moon / pandoras directive / fantasmogoria /black dahlia ,eller en slags kombinasjon av denne genre gjerne av nyere dato :smile: :smile: [ Denne Melding var redigert av: flydman på 2002-11-01 02:58 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 FMV-spill er nok en sjelden vare nå til dags. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 7th guest 2 tror jeg det er noe som heter, eller var det 9th hour? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 11th Hour... men det er vel sykt gammelt... Lenke til kommentar
pefa Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hva med Syberia og Gabriel Knight 3? Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Gabriel Knight Trilogien, Den Lengste Reisen og Grim Fandango vil jeg si er de beste. Lenke til kommentar
-=Angel=- Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Realms of the hunting og Zork er greie spill Lenke til kommentar
flydman Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Takk for tipsene , kjøpte meg Syberia , er meget fornøyd så langt Dette er et spill i beste adventure / fantasy sjanger Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Day of the tentacle er sinnsykt kult, men det er også sinnsykt gammelt... men vhvis du klarer å skaffe det, angrer du aldri! Jeg har det nå, men får ikke stemmer, for lydkortet er på IRQ 11, og soundsetup'n går ikke lenger enn til 7! :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå