ziadah Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Kjæresten min er 15 år og vi har vært sammen i 3 måneder. Nå har han begynt å mase om at vi skal ha sex, men jeg vet ikke om jeg vil enda. Jeg er veldig glad i ham, og jeg er redd for at ha vil gjøre det slutt hvis jeg ikke vil ligge med ham. Hva skal jeg gjøre? Linda, 14 år Hva ville dere svart på dette brevet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Om du vil ha sex eller ikke er jo opp til deg.. Han kan da ikke presse deg til noe du ikke vil! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Viss han dumper deg fordi du ikke vil ha sex, er han ikke noe å samle på. Er man ikke klar, så er man ikke klar. bwt, du kan skrive med vanlig str på bokstavene, og du trenger ikke lage de fete:-) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ikke ligg med ham før du føler deg veldig, veldig klar for det. Den første gangen kommer til å følge deg resten av livet, og om han dumper deg er han som Hanne sier, ikke verdt å spare på. Han er femten år og full av hormoner, så.. hehe.. Det går nok bra Har dere snakket om dette? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Bare gutter av ypperste lavmål dumper fordi jenta ikke vil ha sex. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Endret 25. september 2006 av Marley Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Han har sagt dette i brevform? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Når DU har lyst, det er da du skal gjøre det. Gjerne med noen du er glad i og stoler på. Ikke bli lurt av overkåte gutter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Som de andre sier, dette er ikke noe du bør gjøre fordi du føler deg forpliktet til det. Om du vil vente, vent. (Jeg skulle jobbet med klara-klok) Endret 25. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Som de andre sier, dette er ikke noe du bør gjøre fordi du føler deg forpliktet til det. Om du vil vente, vent. (Jeg skulle jobbet med klara-klok) 6937258[/snapback] Tenkte du skulle lure henne til å komme til deg jeg da, men:-P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tenkte du skulle lure henne til å komme til deg jeg da, men:-P 6937269[/snapback] Ikke spoler planen min. Jeg må etablere tillit først. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bare meg som forsto det på den måten at dette var en skoleoppgave, og oppgaven lød "Hva ville du svart på dette brevet?". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg føler meg i så fall lurt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bare meg som forsto det på den måten at dette var en skoleoppgave, og oppgaven lød "Hva ville du svart på dette brevet?". 6937367[/snapback] Jeg føler meg så brukt.. Men OT: Det er vel dine egne følelser du skal skrive ned? Ikke det et helt forum tenker? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er en skoleoppgave, så bør jo svaret bli at man skal vente til man er 16 år....... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er en skoleoppgave må man for all del passe på å svare det læreren vil høre: Nemmelig vent. Hvis det ikke er det: Vent uansett. Jeg er selv en av dem som kanskje begynte litt for tidlig, og vet hvordan det er. Man taper jo uansett ikke noe på å vente. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis det er en skoleoppgave, så bør jo svaret bli at man skal vente til man er 16 år....... 6937420[/snapback] ... eventuelt når man er klar, enten man er 15 eller 30. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Gjør uansett ikke noe du ikke er klar for. Hvis du ikke er sikker så er du ikke klar! Ta vare på "blomsten", den har du bare en gang Første gangen bør være litt spesiell, og med noe du VIRKELIG stoler på! Jeg har selv hvert en 15 år gammel gutt en gang, og vet godt hva som foregår i hodet på sånne Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 som de fleste andre sier her på forumet...gjør det når du føler deg klar for det! dumper han deg for detta er han en stor drit for og si det rett ut Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvis det er en skoleoppgave, så bør jo svaret bli at man skal vente til man er 16 år....... 6937420[/snapback] Hvorfor det? Den seksuelle lavalderen er ikke der for si at "Først når man er 16 kan man ha sex". Den er der primært for lett kunne dømme/straffeforfølge voksne som har sex med barn. Med andre ord er den der for å beskytte barn mot seksuelle overgrep. Faktisk vil du ikke komme langt med "en 17-åring hadde sex med en 15-åring" nettopp fordi det man vil si de har såpass lik alder at det vil virke mot hensikten med loven. Hvis begge f.eks er 14 vil loven faktisk ikke engang være gjeldende. Uannsett, for å svare på første innlegget her: Enhver person har rett til å ikke ville ha sex hvis man ikke ønsker det, og det med andre kort og greit akseptere. Ingen kan eller har rett til å tvinge noen til å ha sex uavhengig av om man er over eller under den seksuelle lavalder. Endret 25. september 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er din kropp - ergo - dine regler. Gjør det når du føler deg klar, ikke bare med en random kjekkas på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg