Gå til innhold

Program som brenner DVD samtidig som det capturer

Anbefalte innlegg

Har en bonke VHS'er som skal over til DVD og har skaffet meg det nødvendige utstyret som trengs for å kunne overføre til PC. Men det å først overføre til PC og deretter brenne på DVD er veldig tidskrevende. Derfor er jeg ute etter et program som brenner DVD-en samtidig som det capturer. Altså tar det bare den tiden det tar å overføre for å få filmen på DVD. Pinnacle studio hadde noe som jeg trodde fungerte slik (Instant DVD Recorder), men det viste seg at hvis det var en times film, så tok det en time å capture og en time å brenne. Altså sparte jeg meg kun for tiden å brenne manuelt.

Finnes det noen programmer som gjør det jeg er ute etter?

Takker for alle svar

Mvh

Christian

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det enkleste er nok å kjøpe seg en billig DVD opptaker (til TV'n) og spille de rett over. Koster kanskje litt mer enn de enkleste programmene, men er mye enklere!

6945861[/snapback]

Det er nok desverre ikke et alternativ. Har ikke tenkt til å bruke så mye penger til det. Ser at en DVD opptaker koster minimum 1200kr, no som er for mye for min del. Isåfall, vet noen om noen enklere, raskere og billigere måte å gjøre det på enn å først overføre til PC og deretter brenne på DVD?

Lenke til kommentar
Etter en del leting fant jeg MovieFactory, dette er et program som gjør det jeg er ute etter. Men det koster penger. Ja jeg vet det ikke er mye, men jeg har allerede et ganske sprengt budsjett. Er det noen som vet om liknende programmer men som er gratis?

6965489[/snapback]

Har du testet det på din maskin?

Programmet er fullt av bugs og helt ubrukelig på min Athlon64 x2 4400+ med 4Gb RAM...

Det skriver heller ikke direkte til DVD men venter til capture prosessen er ferdig før det etter lang til starter brenneoperasjonen automatisk.

Kjøp deg en DVD opptaker som foreslått av flere andre her allerede.

Endret av froggyler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...