skylinepower Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan brannmur ambefaler dere meg? windows brann muren funker ikke og zone alarm synes jeg virker irritabel med de meldingene det gir hele tiden så hvaannet finnes? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvordan brannmur ambefaler dere meg?windows brann muren funker ikke og zone alarm synes jeg virker irritabel med de meldingene det gir hele tiden så hvaannet finnes? 6936827[/snapback] sygate skal vel ha en ganske bra brannmur Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvordan brannmur ambefaler dere meg?windows brann muren funker ikke og zone alarm synes jeg virker irritabel med de meldingene det gir hele tiden så hvaannet finnes? 6936827[/snapback] sygate skal vel ha en ganske bra brannmur 6936848[/snapback] Sygate (som jeg har brukt i alle år) er desverre slukt av Symantec-monsteret, og det første de gjorde var å fjerne den gratisversjonen av Sygate Personal Firewall. Styr unna! Du kan jo prøve Outpost eller AdAware sin brannmur? (For ordens skyld: Ikke hvordan brannmur, ei heller hvem brannmur! Hvilken brannmur, for svingende!) Endret 25. september 2006 av HilRam Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 har ad aware en brannmur? viste at de har et spion program som er fryktelig effektivt Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis du vil ha en heftig brannmur, kan du jo bygge opp en maskin av gamle deler og bruke FreeBSD med ipfw eller PF. Det vil feie gulvet med disse annenrangs software-løsningene. Lenke til kommentar
evotech Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 bruker gratisversionen av sygate personal firewall, funker som et fjell hadde vel egentlig kun den uten antivirus og spyware i et år... sier litt nå har jeg litt mer på hjemme pcn min da men... har vel ikke hatt no virus hjemme enda Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har hørt/lest om at mange trofaste ZoneAlarm-brukere gjennom mange år nå har sett seg lei på alle ekstra-greiene som ZoneLabs driver å putter inn i produktet - noe som ofte skaper konflikt med andre programmer -, samt at gratis-versjonen begynner å henge etter i utviklingen. Mange av dem har gått over til Kerio - nå overtatt av Sunbelt Software, og jeg kjører selv Kerio på en maskin sammen med AVG Free Edition og Windows Defender. Ikke noe krøll der. Som de selv skriver: If you're looking for the free Kerio Firewall or a replacement for the Sygate firewall, you have found the right page. Just like the original, the Sunbelt Kerio Personal Firewall will keep working after the first 30 days, but in basic mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå