Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan brannmur ambefaler dere meg?

windows brann muren funker ikke og zone alarm synes jeg virker irritabel med de meldingene det gir hele tiden så hvaannet finnes?

6936827[/snapback]

sygate skal vel ha en ganske bra brannmur :)

6936848[/snapback]

Sygate (som jeg har brukt i alle år) er desverre slukt av Symantec-monsteret, og det første de gjorde var å fjerne den gratisversjonen av Sygate Personal Firewall. Styr unna!

Du kan jo prøve Outpost eller AdAware sin brannmur?

(For ordens skyld: Ikke hvordan brannmur, ei heller hvem brannmur! Hvilken brannmur, for svingende!)

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Jeg har hørt/lest om at mange trofaste ZoneAlarm-brukere gjennom mange år nå har sett seg lei på alle ekstra-greiene som ZoneLabs driver å putter inn i produktet - noe som ofte skaper konflikt med andre programmer -, samt at gratis-versjonen begynner å henge etter i utviklingen.

Mange av dem har gått over til Kerio - nå overtatt av Sunbelt Software, og jeg kjører selv Kerio på en maskin sammen med AVG Free Edition og Windows Defender. Ikke noe krøll der.

Som de selv skriver: If you're looking for the free Kerio Firewall or a replacement for the Sygate firewall, you have found the right page. Just like the original, the Sunbelt Kerio Personal Firewall will keep working after the first 30 days, but in basic mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...