N00by89 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hei, nå har jeg bestilt VYKE-IP (iptlf til mobil) men får det ikke til å funke sad.gif Noen som vil hjelpe? Det står jeg skal få en mld med de, og da skal tlfn automatisk laste ned VYKE-IP proget. Får en mld, men der står det en url og ingenting skjer hmm.gif Hvordan skal jeg fikse dette? EDIT: er en Nokia N80. Med netcom young talk. https://www.vyke.com Endret 25. september 2006 av N00by89 Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hei! Når du får en sms, så må du selvfølgelig åpne denne og trykke på url, da vil programmet lastes ned automatisk slik det står hos Vyke. Følg anvisningen. Bruk denne linken for fremtiden, på norsk: https://www.vyke.com/merchantsite/main.c?Di...VYKENO&Locale=9 Endret 25. september 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) det som er tingen er at det ikke går an å trykke på urln Endret 25. september 2006 av N00by89 Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Merk den og trykk, har selv lagt inn Vyke på over 50 stk. Nokia N80. Dersom du ikke skjønner hvordan du skal gjøre det, kan du skrive ned/elle kopiere urln og åpne den i nettleseren på telefonen, men da er det viktig at alt blir korrekt, da det er linket til din konto hos Vyke. Prøvde selv nå på en Nokia N80, gikk inn og åpnet meldingen fra Vyke, tok navigasjonsknappen ned (ikke trykke inn) og urln ble merket, (ble blå) så er det bare og trykke valg og Åpne kobling og trykke valg, så er det bare å følge anvisning. Enkelt! Endret 25. september 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hehe, jeg må virke virklig dum Har prøvd å gå inn på siden ved å taste urln i web leseren, får da opp: "provision" lastet ned? Og valgene .lagre. eller .senere. trykker lagre i Minne kortet under mappa "div prog" går in på verktøy- filbeh- div. prog. vare trykker på provision - og får bare opp en slags kode som ligner på html. står bla command missing inni der noen tips? Tusen takk for super ebbe77 Respect Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Da har du feil i urln, at du har en skrivefeil fra orginalen. Har du prøvd dette: Prøvde selv nå på en Nokia N80, gikk inn og åpnet meldingen fra Vyke, tok navigasjonsknappen ned (ikke trykke inn) og urln ble merket, (ble blå) så er det bare og trykke valg og Åpne kobling og trykke valg, så er det bare å følge anvisning. Enkelt! Endret 25. september 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Har prøvd det 100ganger, den blir bare ikke blå! Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Nå fikk jeg det til nå En må velge søk nå (eller søk automatisk) på valg i meldigs menyen Tusen takk for hjelpa!! Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Flott, lykke til med et genialt program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå