TheOats Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har en xbox som ikke klarer å linke eller koble seg til nettet, det er ikke kablen som er problemet. Hvor skal jeg sende den for å få fikset den? Adressen liksom. Hva slags dokumentasjon trenger jeg? Den ble kjøpt til jul i fjord. Ja jeg vet det hav vert noen slike tråder før men jeg fant ikke noen (i farten). Trenger hjelp. PS: Ikke xbox 360 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hmmmm.. Er den koblet direktetil en ruter? I så fall skal det bare være og sette alle instillinger på automatisk inni xboxen.... Skal du sette den direkte til WAN tilkoblingen kan det bli mere komplisert. Hva slags nettverkleverandør har du? (isp) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 hmmmm.. Er den koblet direktetil en ruter? I så fall skal det bare være og sette alle instillinger på automatisk inni xboxen.... Skal du sette den direkte til WAN tilkoblingen kan det bli mere komplisert. Hva slags nettverkleverandør har du? (isp) 6937081[/snapback] Tror ikke dette er problemet siden en annen xbox klarer å koble seg fint til den samme ruteren. Får melding om at ledningen ikke er i. Tror inngangen (der du putter i ledningen (husker ikke hva det heter)) er fucka. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 hmmm, ok. Hvis du tror det er inngangen som er fucka, så kan du jo altids prøve å reklamere på xboxen... Noen spesiell grunn for at du tror inngangen at den er fucka? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 hmmm, ok. Hvis du tror det er inngangen som er fucka, så kan du jo altids prøve å reklamere på xboxen... Noen spesiell grunn for at du tror inngangen at den er fucka? 6943508[/snapback] Får melding om at kabelen ikke er i når den er i. Samme kabelen funker fint til min brors xbox. Lenke til kommentar
jag Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ta kontakt med kundeservice for Xbox: http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Ta kontakt med kundeservice for Xbox: http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ 6966821[/snapback] Skal prøve det, takker. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ta kontakt med kundeservice for Xbox: http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ 6966821[/snapback] Skal prøve det, takker. 6971291[/snapback] Vist jeg velger suport på mail, må jeg skrive på engelsk? Velger jo norge først men så står alt på engelsk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor landet bor du da? kanskje jeg kan hjelpe deg...?? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvor landet bor du da? kanskje jeg kan hjelpe deg...?? 7058490[/snapback] Sørlandet. Men jeg har fått sendt inn xboxen nå. Det med at jeg lurte på om man må skrive på engelsk var i forbindelse med 360'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå