8-Ball Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har kjøpt meg Saints Row, dritfett! Men sliter med å få fatt på bilen bulldog. Har alle andre bilene og bulldog´en til mike og dan, Lånehaiens innkrevere. Men chop Shop vil ikke ta imot pga unique car, samt det går ikke ann å modde denne kjerra. Hvor finne en "normal" bulldog? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Når du kommer deg ganske langt, kjører veldig mange av dine gjeng-medlemmer en bulldog. Annet enn det, vet jeg ikke. Hadde samma problemet. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 du kan ta hijack. når du kommer opp til level 7 i hijack missionene så får du i oppdrag å hijacke en bulldog Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Takker, har akkurat begynnt på hijack aktiviteten. Vet at gjengmedlemmene kjører slike etterhvert. Men skal fullføre alle aktiviteter før jeg begynner på missions for å full spillglede. Har spillet sånn bånn gass gjennom nesten hele spillet men så begynte jeg på nytt på denne måten. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Help! Driver på ett Carnales mission hvor jeg skal stjele drugs tilbake fra en politi stasjon, en bil bombe blåser i filler stasjonen så kommer det FBI og jeg må kjøre den dritt lastebilen tilbake... spenn umulig! Er close til å gi opp nå.. Noen tips? Endret 26. september 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Help! Driver på ett Carnales mission hvor jeg skal stjele drugs tilbake fra en politi stasjon, en bil bombe blåser i filler stasjonen så kommer det FBI og jeg må kjøre den dritt lastebilen tilbake... spenn umulig! Er close til å gi opp nå.. Noen tips? 6944720[/snapback] Den er ganske vanskelig, men det jeg gjorde var å finne nærmeste Forgive and forget Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det oppdraget er jo utrolig lett! Bilen du kjører tåler jo alt mulig, og sørg for å ha en kamerat med deg i førersete som skyter fiendene på close hold! Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 sørg for å ha en kamerat med deg i førersete som skyter fiendene på close hold! 6949065[/snapback] Jepp, dette er viktig og gjør mange av oppdragene både lettere og morsommer. Recruit en buddy (eller 3 - avhengig av hvor langt i spillet du har kommet) og ting glir mye lettere med en gang. Han/hun skyter automatisk på folk du skyter på og på folk som angriper dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå