iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det høres vondt ut.. 6995818[/snapback] Barberer i dusjen, saa nok med varmt og godt vann. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Likevel... Vann "myker" liksom ikke det opp. Nei uten skum blir for brutalt for meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har sett helt vanlig barberskum nede i 30-40 kr. Skal bare vaskes av uansett tenker no jeg. Vil tro at når man er feks student med dårlig råd. Så spiller noen hundre kroner litt forskjell likevel.. 6995799[/snapback] Litt gjør det nok, men vi snakker maks en halv Bugg om dagen. Er forresten fattig student selv, og eier ikke engang en vegg å ha nåla i. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Maskin er for de som er redde for å skjære seg 6955875[/snapback] Ja, eller for de som har så syk skjeggvekst at du må barbere deg hver dag. Om man barberer seg hver dag med høvvel forsvinner huden, og det gjør nok litt vondt om man skal gjøre det hver dag. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har en super-maskin med innebygd geldispenser, blir helt glatt! Har aldri prøvd høvel, men vurderer å kjøpe, men det er mest for kjønnshår Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Maskin er for de som er redde for å skjære seg 6955875[/snapback] Ja, eller for de som har så syk skjeggvekst at du må barbere deg hver dag. Om man barberer seg hver dag med høvvel forsvinner huden, og det gjør nok litt vondt om man skal gjøre det hver dag. 6995856[/snapback] Det varierer veldig hvor mye huden tåler fra person til person, Jeg barberer meg hver dag og sist jeg sjekket så hadde jeg enda ansiktet inntakt Barberer meg helst rett etter jeg har dusjet da det er lurt å ha et speil å se seg i, da slipper man også "helligdager" i form av dårlig barberte områder. Men barbermaskin? nix.. fikk en Philips barbermaskin i julegave for 6 år siden, den ligger enda uåpnet. Endret 5. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vil anbefale høvel. Har barbert hele hodet siden 1995, har ikke vært et eneste hårstrå på den skallen der siden den gang hehe. Bruker Gillette barber gel som fåes for ca 40 raske i butikken, er ganske drøy egentlig, selv for meg som bruker en del pr gang. Er ganske uvanlig at jeg lager noen kutt når det går unna, men det kan a hende Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) maskin er ikke bra nok, blir 1mm igjen, det får en tatt med høvel. noen som har prøvt sånn kniv ting, hva heter det? Endret 8. oktober 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 maskin er ikke bra nok, blir 1mm igjen, det får en tatt med høvel. noen som har prøvt sånn kniv ting, hva heter det? 7028144[/snapback] Sånn skalpel? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skalpel? heheh nei det heter bareberkniv, jeg har brukt en slik. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skalpel? heheh nei det heter bareberkniv, jeg har brukt en slik.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7028336[/snapback] De er tøffe. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Høvle høvle høvl!! Ingenting over ingenting ved siden. PS. Noen som har idè om hvor du kan få kjøpt barberkniv ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fitjar Såpekokeri har barberkniver, her får du også kjøpt barbersåpe (kjent i dag som barberskum) og annet tilbehør, dyrt men kvaliteten er yppelig Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skalpel? heheh nei det heter bareberkniv, jeg har brukt en slik.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7028336[/snapback] De er tøffe. 7028340[/snapback] For røffe råe menn, dog. rusten fiskerkniv fungerer best. Lenke til kommentar
Chataqua Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri prøvd høvel, men vurderer å kjøpe, men det er mest for kjønnshår Der nede er nå virkelig det siste stedet jeg ville brukt høvel, mest fordi jeg ikke vil kutte meg der nede. Høvel er klart best. Smooth og greier. Men bare til ansiktet. Jeg er vanligvis stø på handa, men høvel nede med potetene, nei tange makk. Der blir det maskin. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Motsatt av meg. Maskin i ansiktet og høvel andre steder. Endret 16. oktober 2006 av Even. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bruker høvel jeg. Er utrolig deilig, likte ikke maskin i det hele tatt. Til dere som ikke barberer dere, har dere ikke en kresen dame? Ho liker ikke at jeg er ubarbert, så da er det bare å ta vekk håret fra trynet da Greit nok for meg det, kjennes bedre, ser bedre ut også er det en fin følelse og barbere seg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fitjar Såpekokeri har barberkniver, her får du også kjøpt barbersåpe (kjent i dag som barberskum) og annet tilbehør, dyrt men kvaliteten er yppelig 7029491[/snapback] Classy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå