Varmo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Tittel sier alt, trenger komplett liste over alle instrumenter som brukes i AC/DC - Back In Black. Edit: Vill også gjerne vite noe om forsterkerteknikken som er brukt (hvis noen overhodet vet hva det er) Endret 25. september 2006 av Termometer Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) CreditsBrian Johnson - lead vocals Angus Young - lead guitar Malcolm Young - rhythm guitar, backing vocals Cliff Williams - bass guitar, backing vocals Phil Rudd - drums http://en.wikipedia.org/wiki/Back_in_black Edit: du vil sikkert ha noe mer spesifikt enn dette, men det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ^^ Endret 25. september 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 CreditsBrian Johnson - lead vocals Angus Young - lead guitar Malcolm Young - rhythm guitar, backing vocals Cliff Williams - bass guitar, backing vocals Phil Rudd - drums http://en.wikipedia.org/wiki/Back_in_black Edit: du vil sikkert ha noe mer spesifikt enn dette, men det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ^^ 6937830[/snapback] Trenger ikke noe mer en det nei Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde du tenkt å prøve å lage en ny versjon av sangen sammen med bandet (?) ditt, eller? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kan ikke bli verre enn Shakiras versjon i alle fall Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nei, det skal litt til for å få til det... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kan ikke bli verre enn Shakiras versjon i alle fall 6939073[/snapback] har sjakira en versjon av back in balck:P? haha....finnes det noen plasser jeg kan "lytte" til den ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kan ikke bli verre enn Shakiras versjon i alle fall 6939073[/snapback] har sjakira en versjon av back in balck:P? haha....finnes det noen plasser jeg kan "lytte" til den ? 6939534[/snapback] youtube.com. Bare å søke seg frem. Finner en tråd om det på forumet her og. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hehe, skal nok ikke lage en ny versjon da jeg for det første ikke har noe band Men holder på med et musikkprosjekt og ville forsikre med om at jeg hadde fått med alle:) Hva gjelder Shakiras versjon er den tragisk, det er bare et band som kan synge Back In Black og det er AC/DC, selv om jeg nok ville prøvd om jeg hadde et band, men en såpas stor internasjonal artist som Shakira bør holde seg får god til den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå