Gå til innhold

PC-Spill anbefalinger til ny PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så skrekkelig farlig om spillet har nyeste grafikk og fysikkmotor og har støtte for alskens eyetoy-snadder. Kortet mitt er bra nok til å kjøre alle spill, om ikke på hinsides oppløsninger og alt skrudd på av dilldall.

Med andre ord, ikke et veldig stort poeng for meg dette.

Lenke til kommentar
Er ikke så skrekkelig farlig om spillet har nyeste grafikk og fysikkmotor og har støtte for alskens eyetoy-snadder. Kortet mitt er bra nok til å kjøre alle spill, om ikke på hinsides oppløsninger og alt skrudd på av dilldall.

6944571[/snapback]

Jeg trodde det var det du var ute etter, å teste maskinen, hva den kunne klare..beklager

Prey er ganske nytt, og jeg synes det er ganske stilig, ellers er jo også CoJ nytt(nyere), men jeg vil ikke anbefale det :)

Lenke til kommentar

6944571[/snapback]

Jeg trodde det var det du var ute etter, å teste maskinen, hva den kunne klare..beklager

Prey er ganske nytt, og jeg synes det er ganske stilig, ellers er jo også CoJ nytt(nyere), men jeg vil ikke anbefale det :)

6944773[/snapback]

No problemo m8!

Såklart synes jeg også det er positivt med snacksy grafikk, og det blir jo spennende å se hvor store forbedringer jeg får fra mitt gamle 9700pro og 3000+.

Men nå var det vel mest bra spill som helhet jeg ønsket en liten oppdatering på.

Men alle innspill verdsettes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...