Kjekssjokolade Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvis du skal tyne maskina så kan jo Call of Juarez være et valg. 6941760[/snapback] Vet ikke helt, tynte ikke min maskin iallefall Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke så skrekkelig farlig om spillet har nyeste grafikk og fysikkmotor og har støtte for alskens eyetoy-snadder. Kortet mitt er bra nok til å kjøre alle spill, om ikke på hinsides oppløsninger og alt skrudd på av dilldall. Med andre ord, ikke et veldig stort poeng for meg dette. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke så skrekkelig farlig om spillet har nyeste grafikk og fysikkmotor og har støtte for alskens eyetoy-snadder. Kortet mitt er bra nok til å kjøre alle spill, om ikke på hinsides oppløsninger og alt skrudd på av dilldall. Med andre ord, ikke et veldig stort poeng for meg dette. 6944571[/snapback] Jeg trodde det var det du var ute etter, å teste maskinen, hva den kunne klare..beklager Prey er ganske nytt, og jeg synes det er ganske stilig, ellers er jo også CoJ nytt(nyere), men jeg vil ikke anbefale det Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Deus Ex? Trur eg skal prøve Deus Ex 2 igjen med High res pakken. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke så skrekkelig farlig om spillet har nyeste grafikk og fysikkmotor og har støtte for alskens eyetoy-snadder. Kortet mitt er bra nok til å kjøre alle spill, om ikke på hinsides oppløsninger og alt skrudd på av dilldall. Med andre ord, ikke et veldig stort poeng for meg dette. 6944571[/snapback] Jeg trodde det var det du var ute etter, å teste maskinen, hva den kunne klare..beklager Prey er ganske nytt, og jeg synes det er ganske stilig, ellers er jo også CoJ nytt(nyere), men jeg vil ikke anbefale det 6944773[/snapback] No problemo m8! Såklart synes jeg også det er positivt med snacksy grafikk, og det blir jo spennende å se hvor store forbedringer jeg får fra mitt gamle 9700pro og 3000+. Men nå var det vel mest bra spill som helhet jeg ønsket en liten oppdatering på. Men alle innspill verdsettes Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hmm, ingen som nevner Oblivion Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hmm, ingen som nevner Oblivion 6945113[/snapback] Oblivion var det siste spillet jeg spilte før PCen min tok kvelden, så den har jeg fått med meg Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 RTS: RA2 og WC2 FPS: FEAR (du nevnte at du ikke likte det, men har du egentlig prøvd det?) Rollespill: WoW ( ) Adventure: Drømmefall: den lengste reisen (eneste som trekker ned er styringen) gl hf ^^ Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Day of defeat source på steam.....det er jo et artig multiplayer fps spill... 6941786[/snapback] Artig?.... Det rocker! Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Trodde heller ikke fear var noe særlig før jeg prøvde det... Nå klarer jeg såvidt legge det fra meg Endret 28. september 2006 av tommen_h Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg storkoser meg med Rome: total war på nymaskinen. Å være vitne til vanvittig store slag og slikt er kult. Du burde kanskje kjøpe et nyere enn rome, siden det ikke takler dual-core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå