Gå til innhold

PC-Spill anbefalinger til ny PC?

Anbefalte innlegg

Jeg får meg ny pc i løpet av uka, og skulle gjerne hatt noen anbefalinger til spill som er verdt å ta en titt på om dagen.

Jeg har ikke spilt noe som helst på pc siden da oblivion kom ut, så jeg er ikke veldig oppdatert på hva som er bra og hipt om dagen.

Kom gjerne med en topp5-liste over pc-spill som har kommet ut de siste 5-6 månedene, sånn at jeg kan få skaffet meg noen bra spill til pcen kommer :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Half-Life 2. Ikke noe nytt spill men må prøves om ikke prøvd før.

6938562[/snapback]

Ja, et fantastisk spill. Faktisk verdens beste! Men spillet blir enda bedre med denne teksturpakken(som ikke bruker ekstremt mye ressurser, jeg har kun 6600GT og det funker perfekt): Facefactory Cinematic Mod

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...c_Mod_V30;69829

Bruk 2.32 hvis kortet ditt ikke er godt nok.

2 spm:hvilken spill liker du og hvor god er pcen sånn ca sånn vi vet hva den tar

6938581[/snapback]

E6300, GW7600GT, 2gb PC5300.

liker rollespill, action/eventyrspill, mange strategispill.

liker ikke: hundre millioner like FPS-spill a la quake, doom, fear, osv... synes alt er likt og fantasiløst. liker krigsspill a la CoD dog, selv om det er fps.

Endret av tunefish

6938562[/snapback]

Ja, et fantastisk spill. Faktisk verdens beste! Men spillet blir enda bedre med denne teksturpakken(som ikke bruker ekstremt mye ressurser, jeg har kun 6600GT og det funker perfekt): Facefactory Cinematic Mod

6938712[/snapback]

Ja, jeg må hvertfall få prøvd den episode1-greia.

Jeg blei kvalm av HL2 faktisk. vet ikke om dere husker den diskusjonen/fenomenet, men d var hvertfall problematisk nok til at jeg spillet på hylla.

men jeg må jo gi episodene en sjanse ja, de er tross alt en viktig del av spillhistorien.

6938562[/snapback]

6938712[/snapback]

Ja, jeg må hvertfall få prøvd den episode1-greia.

Jeg blei kvalm av HL2 faktisk. vet ikke om dere husker den diskusjonen/fenomenet, men d var hvertfall problematisk nok til at jeg spillet på hylla.

men jeg må jo gi episodene en sjanse ja, de er tross alt en viktig del av spillhistorien.

6940525[/snapback]

Sett ned grafikken slik at spillet går smoothere. Hvis det ikke hjelper, kan du forandre FOVen. HL2 er et spill du IKKE må gå glipp av!
Bare ett spill som gjelder: Den Lengste Reisen: Drømmefall^_^

6936816[/snapback]

Har hørt det er så dårlig kontroll (og kameraføring) på dette spillet at det ødela hele opplevelsen... :/

6938402[/snapback]

Egentlig ikke (hvertfall jeg hadde ikke det). Vil alltid være noen som aldri blir fornøyd, men etter en liten tids spilling så blir man vant til kameraet.

Endret av Kaare_Jay

6938562[/snapback]

6938712[/snapback]

Du fikk meg akkuratt til og spille HL2 igjen :w00t: ! Vakkert :love:

Siden du liker rollespill, må du ikke glemme Neverwinter Nights 2 og Gothic 3 som snart kommer ut.  :thumbs:

Av strategispill vil jeg anbefale Civilization 4 og Galactic civilization 2.

6943671[/snapback]

Thnx! :)

Ser ut til at begge de førstnevnte er utsatt på ubestemt tid ja, men ser hvertfall lovende ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...