RastaXP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, har en Hiper 530 watts. Når jeg starte strømmen går ikke vifta, hvilket er helt normalt. Så skrur jeg på selve maskinen, og så skrur jeg den av igjen. Problemet er da at vifta i strømforsyninga fortsetter og gå. Så for å få den til å slutte må jeg skru av strømforsyninga. Først da blir det knyst. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette tøvet? Takk for svar. Lenke til kommentar
sgt.pepper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dette er helt normalt. Det er en funksjon som gjør at vifta går noen minutter etter at du har skrudd av pcen. Det er for å dra ut varm luft som er igjen inni kabinettet. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette var kjekt å vite, jeg får en slik strømforsyning de nærmeste dagene, og jeg hadde trolig blitt forvirret hvis ikke viften hadde stoppet når jeg hadde slått av maskinen :!: Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei, har en Hiper 530 watts. Når jeg starte strømmen går ikke vifta, hvilket er helt normalt. Så skrur jeg på selve maskinen, og så skrur jeg den av igjen. Problemet er da at vifta i strømforsyninga fortsetter og gå. Så for å få den til å slutte må jeg skru av strømforsyninga. Først da blir det knyst. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette tøvet? Takk for svar. 6936407[/snapback] er helt normalt, slapp av er som sagt for å kjøle ned psu & dra ut varmen fra kabinettet, slår seg av etter et par minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå