HoBbEss Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Nå har jeg prøvd alt, men uansett hvilken drivere, innstillinger eller hva som helst jeg skifter på, krasjer FIFA2003, NHL2003, UT2003osv. Alle nye spill. Men CS fungerer utmerket med stabil høy fps. Fatter ikke hva d kommer av. Håper noen vet d..... Lenke til kommentar
nikey Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 får litt mer info om speccen din så kan vi kanskje hjelpe deg Lenke til kommentar
HoBbEss Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Operating System: Microsoft Windows XP Processor: AMD AMD Athlon XP 2000+ @ 1.63 GHz Graphics Card: RADEON 9700 Series Total Physical Memory: 256 MB DDR Motherboard Model: A7V333 Lenke til kommentar
Frink Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hmm... Har du prøvd å reinstallere Windows? Kan være det som forårsaker låsen. Jeg fikk 9700'et mitt i går, og jeg kom ikke lengre enn til boot i Win2k. Reinstallerte, la inn nye drivere ++, funka som en drøm... Sier ikke nødvendigvis at det er OS som er feilen, men er vel verdt er forsøk :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg kan være enig i win XP teorien... Først gang fikk jeg ikke start på noen spill!!! så reinstallerte jeg, så funka alt... Nevner også at den rammen din virker litt svak til WIN Xp... tenkt til å oppgradere? Lenke til kommentar
flydman Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har hatt tilsvarende erfaringer på samme hk med ATI 8500 , det hjelper å sette ned de agressive timingene i bios for å ungå problemet , spesielt de instillingene for minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå