genser Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen bilder lekket av oppfølgeren til EF81: -Codename Falcon-UMTS -QVGA display 2.4" -3.2 Megapixel not AF -RDS FM Radio -looks like EF81, is however black -improved sound -stereo loundspeaker -Keyboard lighting will be red -Connection for data cable etc. sits on the other side and is turned around 180ฐ kilde: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=54762 Lekker inni, ikke så fin utenpå, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg syns det motsatte av deg. OK på utsiden. Forferdelig stygt tastatur. Greie specs. Men ikke noe serlig "WOW!!". 3.2MP kamera begynner å komme på fler telefoner. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nå ble vel det bildet avslørt som falskt av en del brukere inne på Club-Siemens... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Enig med deg arehei. Den var kjedelig utenpå, og lekker inni. Likte spesielt godt skjermen. Stereo høytalere, QVGA display på 2.4" og 3,2 megapiksler er jo bra da, bare synd den mangler autofokus... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Veldig spesiell på innsiden, vet ikke om jeg liker/misliker den, fine specs om den virlkelig er sånn da siden det kan hende det er en forfalskning. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes den ser fin ut både på inn og utsiden 2.4" er glimrende. Fyller ut mer av lokket enn det EF81 gjør Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg personlig tror det bare det er et prototype-design av EF81. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hadde vært artig om det var en oppføler da Veldig fin og litt annerledes mobil EF81 og etter siste FW ble den jo endelig raskere enn sirup Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vet når denne kommer ut? Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet når denne kommer ut? 7037097[/snapback] Er vel heller et spørsmål om den kommer ut eller om den eksisterer....ikke når Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Såpass ja... EF81 kom vel ut i April(?), som er leeeenge siden i mobiltid. Vil BenQ Siemens komme ut med en oppgradering eller ny klapptelefon snart? Hadde tenkt å gå for EF81, men når den er så gammel nå så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå