ZenCo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 På lene sitt bilde er du litt sånn halv n' half star wars og the incredible four ... :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Tja.. Er det så ille da? 7144655[/snapback] Det sa jeg ikke at det var. Syns det var tøft jeg. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mitt første CS-bilde er hverved redigert. Beklager fargoth, men så ikke før jeg var ferdig at det faktisk var ganske så likt ditt bilde.. Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mange bra bilder, men noen som vet hvordan man kan forstørre noen ting i photoshop? Lage en stor og feit nese f.eks? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vær snill å unngå dobbel-, trippel- og quadruppelposter. Vi har en Redigerknapp her om dere glemte noe i første innlegget. Geir Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med å legge ut et nytt høyoppløst bilde, gjerne der man ser hele hodet fra en mer nøytral vinkel? Hadde vert artig å hatt noe nytt å leke med. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med å legge ut et nytt høyoppløst bilde, gjerne der man ser hele hodet fra en mer nøytral vinkel?Hadde vert artig å hatt noe nytt å leke med. 7190409[/snapback] Enig. Du ser for "gulligt" ut på det bildet, smiler for mye og ser glad ut. Ta et bilde forfra, og hvor du har hele hodet med. Da skal du se på morro. Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Morsom tråd! Mitt lille bidrag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå