clubzoda Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hallo godtfolk. har nylig fått ventoen min på veien etter ett motorbytte, og motoren jeg satte inn har ett par forskjeller fra den gamle. (tror nymotoren er fra en passat) lurer da på hvilken funksjon denne pluggen har? Ledningen fra pluggen går til en bryter ved trottle-tingen på pumpa. Andre tingen jeg lurer på er denne slangen som kommer ut fra egrventilen. regner med at det er til styring av egr'en, men skal den på vakum eller noen andre plasser? Hadde ikke egr på den gamle motoren, og tror jeg blir å fjerne den. er vel bare å fjerne hele sulamitten og plugge igjen hulla etterpå? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Egr systemet kan stå som det er. Endret 25. september 2006 av Peter_B Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Egr systemet kan stå som det er. 6938333[/snapback] Kan jo bare ta vekk den vakumslangen som går til ventilen også? Da blir den jo satt ut av funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå