Datacalibel Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, har en mobil som benytter et M2 minnekort! Da det bare er på snaue 256mb som ikke holder for meg i det hele tatt, så vil jeg helst ha 1gb, helst 2gb og større! Men har lett endel, og finner ikke! Noen som vet hvor jeg kan finne slike kort? Største de har i butikker er 512mb, det hjelper nokså lite desverre! Takker for hjelp! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, har en mobil som benytter et M2 minnekort! Da det bare er på snaue 256mb som ikke holder for meg i det hele tatt, så vil jeg helst ha 1gb, helst 2gb og større! Men har lett endel, og finner ikke! Noen som vet hvor jeg kan finne slike kort? Største de har i butikker er 512mb, det hjelper nokså lite desverre! Takker for hjelp! 6936027[/snapback] Det største tilgjengelige nå er 1 GB. Men de vil vel lansere noe nytt etterhvert tenker jeg Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ok, vet du hvor slike kort er tilgjengelige? Og når det står at telefonen støtter maks 1gb, kan man ha i større på Se oxo! Hadde en N6230i før, der stod dt at dn støttet maks 512, men brukte 1 gb lett som ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå