Livert Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet ikke om det finnes en tråd som dette i forumet, men skriver uansett. Jeg er en flittig bruker gamer.no og diskusjon.no Når jeg trykker på forumlinker på gamer.no-siden blir jeg slengt inn i "gamer.no"-modus i forumet. Det vil si at forumet ser litt anderledes ut, linker ligger på andre steder og jeg får gamer.no-banneren øverst, etc. Dette irriterer meg litt, siden det blir sånn uansett hvilken forumside jeg er på etter at jeg har trykket på linker gjennom gamer.no. For å komme tilbake til forumets originale "grensesnitt" må jeg lukke browseren og logge meg på diskusjon.no på nytt. Håper dette kan fikses, selv om det for mange sikkert er et luksusproblem Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg syns det er en positiv ting jeg, for da kan jeg bare klikke på gamer.no symbolet øverst når jeg vil tilbake til hovedsiden. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er bare og bytte skin i bunn av siden. det står Gamer.no der om du bruker det skin'et. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Det er bare og bytte skin i bunn av siden. det står Gamer.no der om du bruker det skin'et. 6936179[/snapback] Ah, takker har ikke lagt merke til den der før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå