Gå til innhold

Behandler de gamle "uteliggere" Dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tigging er en uting.

Jeg HATER tiggere.

Livet er hva en gjør det til. Og i Oslo kan tiggere få bukt med problemet med å selge =Oslo

Dette kjøper jeg og slår av en prat med selger. Jeg gir ikke bort penger fordi en lusen fant spør meg om det. For jeg tjener pengene mine selv og vet hva de betyr for meg. Ungdom som får alt dytta opp i ræva har null formening om hva en 50 lapp betyr

Lenke til kommentar
Tigging er en uting.

Jeg HATER tiggere.

Livet er hva en gjør det til. Og i Oslo kan tiggere få bukt med problemet med å selge =Oslo

Dette kjøper jeg og slår av en prat med selger. Jeg gir ikke bort penger fordi en lusen fant spør meg om det. For jeg tjener pengene mine selv og vet hva de betyr for meg. Ungdom som får alt dytta opp i ræva har null formening om hva en 50 lapp betyr

6936012[/snapback]

jeg jobber som lærling, har ca 6000 i måneden jeg kan bruke til hva jeg vil.

kollegaene mine, som er voksne og har unger og allting, tjener mye mere enn meg i måneden, men har ikke 6000kr de kan bruke på hva de vil.

Men for min del er det greit med tiggere så lenge det ikke er altfor mange av de, og hvis de ikke henger over deg og "skal ha, skal ha".

Lenke til kommentar
Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk.

6936074[/snapback]

Pfft, la dem "jobbe" litt for føden.

6936085[/snapback]

Klart de må det, men det er ingen unnskyldning for å knabbe pengene deres og tro at man hjelper dem med å få det bedre.

Lenke til kommentar

6936074[/snapback]

6936085[/snapback]

Klart de må det, men det er ingen unnskyldning for å knabbe pengene deres og tro at man hjelper dem med å få det bedre.

6936107[/snapback]

Jeg mente jobbing som i å løpe etter dem som tar pengene deres. :wee:

Lenke til kommentar
synes de vertfall kan gjøre noe for pengene, ikke bare sitte der. spill pan-fløyte, syng, spill gitar, alt er bedre enn å sitte der å sove med en plastkopp foran seg :nei:

6936108[/snapback]

Ellers takk, få ting lyder verre enn en halvfull uteligger som spiller panfløye.

6936151[/snapback]

har du hørt de indianerne på Karl Johan som sitter å spiller pan-fløyte inn i mikrofoner med svært anlegg? ingen tør å legge penger der fordi det skriker i øra jo nærmere du kommer...

Lenke til kommentar

6936074[/snapback]

6936085[/snapback]

6936107[/snapback]

Jeg mente jobbing som i å løpe etter dem som tar pengene deres. :wee:

6936119[/snapback]

Hvis du ser hva slags mat de eter, tror jeg faktisk ikke at de orker det! Kanskje de ikke spiser engang! stakkars mennesker :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...