Mystic Dragon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Unge mennesker er positive til tiggere, mens eldre damer er blitt mer aggressive mot dem som sitter på gata og trenger hjelp. Noen spytter og andre tar tiggernes penger og løper - Dermed er noen mer rasshøl, sier Kjell Engbø (60 http://www.nettavisen.no/ioslo/byen/article748922.ece Jeg syns det er dårlig gjort! Behandler eldre mennesker tiggere dårlig? Si din mening! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ser for meg en gammel dame med rullator løpe rundt i byn etter å ha tatt penger fra en tigger. Gamle folk er slem! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 De kan ikke være så gamle hvis de klarer å løpe. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 jeg syntes eldre damer er "slemme"! ikke alle, men noen ivertfall. De sier ting rett ut, selv om det ikke er passendes. De skal også ha det på sin måte. og at de plager uteliggerne på den måten, overasker meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er en uting. Jeg HATER tiggere. Livet er hva en gjør det til. Og i Oslo kan tiggere få bukt med problemet med å selge =Oslo Dette kjøper jeg og slår av en prat med selger. Jeg gir ikke bort penger fordi en lusen fant spør meg om det. For jeg tjener pengene mine selv og vet hva de betyr for meg. Ungdom som får alt dytta opp i ræva har null formening om hva en 50 lapp betyr Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 For ikke å snakke om disse øst-europeiske "tiggerbandene" det er så mange av. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 For ikke å snakke om disse øst-europeiske "tiggerbandene" det er så mange av. 6936031[/snapback] Send de hjem umiddelbart. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er en uting.Jeg HATER tiggere. Livet er hva en gjør det til. Og i Oslo kan tiggere få bukt med problemet med å selge =Oslo Dette kjøper jeg og slår av en prat med selger. Jeg gir ikke bort penger fordi en lusen fant spør meg om det. For jeg tjener pengene mine selv og vet hva de betyr for meg. Ungdom som får alt dytta opp i ræva har null formening om hva en 50 lapp betyr 6936012[/snapback] jeg jobber som lærling, har ca 6000 i måneden jeg kan bruke til hva jeg vil. kollegaene mine, som er voksne og har unger og allting, tjener mye mere enn meg i måneden, men har ikke 6000kr de kan bruke på hva de vil. Men for min del er det greit med tiggere så lenge det ikke er altfor mange av de, og hvis de ikke henger over deg og "skal ha, skal ha". Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vi har ikke behov for tiggere i Norge. Tigging burde vært forbudt. I går ble jeg spurt av en frekk faen på ca 25 år om jeg hadde noe cash å gi han. Jeg lurte på om han var idiot... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk. 6936074[/snapback] Pfft, la dem "jobbe" litt for føden. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vi har ikke behov for tiggere i Norge. Tigging burde vært forbudt.I går ble jeg spurt av en frekk faen på ca 25 år om jeg hadde noe cash å gi han. Jeg lurte på om han var idiot... 6936056[/snapback] Ja si det til han som gjordet det lovlig igjen og tigge, hmm hva var det nå han het igjen... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk. 6936074[/snapback] Pfft, la dem "jobbe" litt for føden. 6936085[/snapback] Klart de må det, men det er ingen unnskyldning for å knabbe pengene deres og tro at man hjelper dem med å få det bedre. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 synes de vertfall kan gjøre noe for pengene, ikke bare sitte der. spill pan-fløyte, syng, spill gitar, alt er bedre enn å sitte der å sove med en plastkopp foran seg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk. 6936074[/snapback] Pfft, la dem "jobbe" litt for føden. 6936085[/snapback] Klart de må det, men det er ingen unnskyldning for å knabbe pengene deres og tro at man hjelper dem med å få det bedre. 6936107[/snapback] Jeg mente jobbing som i å løpe etter dem som tar pengene deres. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg mente jobbing som i å løpe etter dem som tar pengene deres. 6936119[/snapback] Da så. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tigging ødelegger en ellers så fin butyr. Dette er en av grunnene til at folk trekker til kjøpesenter hvor sinte vakter hiver ut pakk og fanteri. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 synes de vertfall kan gjøre noe for pengene, ikke bare sitte der. spill pan-fløyte, syng, spill gitar, alt er bedre enn å sitte der å sove med en plastkopp foran seg 6936108[/snapback] Ellers takk, få ting lyder verre enn en halvfull uteligger som spiller panfløye. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 synes de vertfall kan gjøre noe for pengene, ikke bare sitte der. spill pan-fløyte, syng, spill gitar, alt er bedre enn å sitte der å sove med en plastkopp foran seg 6936108[/snapback] Ellers takk, få ting lyder verre enn en halvfull uteligger som spiller panfløye. 6936151[/snapback] har du hørt de indianerne på Karl Johan som sitter å spiller pan-fløyte inn i mikrofoner med svært anlegg? ingen tør å legge penger der fordi det skriker i øra jo nærmere du kommer... Lenke til kommentar
Mystic Dragon Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Tigging er tragisk, men å stjele fra tiggere er patetisk. 6936074[/snapback] Pfft, la dem "jobbe" litt for føden. 6936085[/snapback] Klart de må det, men det er ingen unnskyldning for å knabbe pengene deres og tro at man hjelper dem med å få det bedre. 6936107[/snapback] Jeg mente jobbing som i å løpe etter dem som tar pengene deres. 6936119[/snapback] Hvis du ser hva slags mat de eter, tror jeg faktisk ikke at de orker det! Kanskje de ikke spiser engang! stakkars mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå