Gå til innhold

Hvilken musikk er du flau over?

medlem-102525

Anbefalte innlegg

Jeg er litt flau over at jeg har hørt på Benny Borg - Morgan Kane 10 ganger (etter iTunes count), men fikk dilla på den etter at han var på Rikets Røst, da med Mullah Krekar versjonen i vinter.  :thumbup:

6936438[/snapback]

Har hørt på den 300 ganger++. Fin sang, artige bøker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater det meste av techno, Trance etc. Hadde de damene med de omgjorte stemmen holdt kjeft hadde sangene kanskje vært litt bedre. Det som jeg blir flau av, er at i mange av disse sangene har de tatt ut de peneste damene, bare for å få folk til å like sangen, greitt nok damene er fine, men musikken blir ikke bedre av den grunn. Når damene spaserer rundt på en strand ikledd tangatruser og minimale bher, og bassen i technoen dunker, blir jeg rett og slett flau over hvor mye av musikken nå til dags har endt :ermm:

Lenke til kommentar
Er ikke flau over musikk jeg har likt eller liker. Hvorfor skal man?

6936408[/snapback]

Dette kan jo være en grunn. :p

6936425[/snapback]

Hehe, gammel reklame :)

Men refrenget er jo fett ^^ noen som vet hva sangen heter? :p

Før var jeg flau over at jeg likte trance, noe som ingen andre jeg kjente gjordet..

Men etter hvært kom flere utav skapet :)

Lenke til kommentar
Kanskje egentlig Westlife. Syns fortsatt det går ann å høre på. Men sier jeg det noen steder så får jeg bare stygge blikk og oppgitte miner av sånne musikk freaks som tror de kan alt :no:

6939958[/snapback]

Slike såkalte musikkfreaks(la oss nå heller kalle dem musikk-bedrevitere evt. musikkpolitiet) er bare teite uansett. :)

du aner egentlig ikke hvor godt det er å høre noen si det :p

Lenke til kommentar

Eg er skap-blink182-lytter. Ikkje fordi eg synes musikken er det mest geniale i verda, men den vekker så mange fantastiske minner. Blink 182, Rainbow og Mew har mykje nostalgisk verdi for meg, men dei to sistnevnte er ikkje mykje å vere flau over.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Jeg vet så sinnsykt godt hvilken sang jeg er flau over at jeg likte: Eiffel 65 - Blue (grøss, for en dårlig låt)

Men som TlZ sa: misliker andre særdeles andre som liker en viss type musikk, kun fordi det er in. Ikke det at har noe imot personen og akkurat den type musikken. Men fordi de ikke klarer å se de er dumme suaer som ikke har egne meninger

noen som skjønner hva jeg vil?

Jeg hører på noe liste jeg også (særdeles lite though), men jeg er ikke en dum sau fordet. De jeg tenker på er de som liker f.eks Paris Hilton sangen "stars are blind" f.eks denne måneden, men ikke om et år, for da er den ikke "in" nok.. ikke det at man nødvendigvis må like all musikk etter x antall år heller. men what the heck, dere skjønner hva jeg mener?

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Er ikke flau over musikk jeg har likt eller liker. Hvorfor skal man?

6936408[/snapback]

Dette kan jo være en grunn. :p

6936425[/snapback]

Hehe, gammel reklame :)

Men refrenget er jo fett ^^ noen som vet hva sangen heter? :p

Før var jeg flau over at jeg likte trance, noe som ingen andre jeg kjente gjordet..

Men etter hvært kom flere utav skapet :)

6944682[/snapback]

eh, mente du med kom ut av skapet? andre som også begynte å like trance eller hva?

sangen heter forøvrig "Prix Reklame - Benji - Im a kittycat".. den er catchy ;)

Lenke til kommentar
Jeg er flau over at jeg hørte på Eminem og scooter bare fordi alle andre gjorde det og ikke hørte på den musikken jeg sjøl syntes er bra.

Glad jeg har slutta med det og heler hører på det jeg liker.

6944791[/snapback]

Flau fordi du hørte på samme musikk som alle andre? Ja noen blir vel det også...

Lenke til kommentar
Jeg er flau over at jeg hørte på Eminem og scooter bare fordi alle andre gjorde det og ikke hørte på den musikken jeg sjøl syntes er bra.

Glad jeg har slutta med det og heler hører på det jeg liker.

6944791[/snapback]

Flau fordi du hørte på samme musikk som alle andre? Ja noen blir vel det også...

6946884[/snapback]

Nå må du få med deg alt som står der. Det er en stor forskjell på å høre på det andre hører på og å høre på det andre hører på FORDI de andre hører på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...