WaterMarked Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lalz, jeg er trøtt... Men oversettelsen hans er min meining.... Men for all del høyr på hva dere vill, jeg kjønner bare ikke hva folk liker i dagens TOP10 musikk.... feks Ich bin snappy, ikke mobb meg pga tysken min er ¤#&"/&... :!: Go natt... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over noe av musikken min.Er 15 år, og det er ikke spesielt "kult" å hørre på Beatles, eller Pink Floyd. Det driter jeg i! Halve Skolen er fylt med wannabe rappah boyz som skriver 2pac på veggene, og masse folk som kler seg med samme klær hører på samme musikk fordi da er de "kule". Hører også mye på In Flames, Dimmu og Metallica, har fått høre ordet "satanrock" mange ganger, og det irriterer meg så jævli! 6939624[/snapback] Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? Liker du Pink Floyd så vil jeg anbefale at du ser P.U.L.S.E. 6939933[/snapback] "Forstår sånn musikk" Ja faen du er ett geni som klarer å forstå det azz, gå og ronk noen Tool fans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Altså, jeg er egentlig ikke flau over musikk jeg hørte på før. Jeg likte det jo. Dessuten er det fortiden nå. Er egentlig ikke flau over noe av det jeg hører på nå heller. Hverken at jeg har 3. Nightwish skiver eller at jeg synes Death Cult Armageddon er muligens Dimmu sin beste skive. Musikk er såpass individuelt at folk nesten må kunne høre på hva de vil uten å bli dømt. Skal ikke påstå at jeg ikke dømmer folk etter musikksmak selv, men jeg burde egentlig ikke gjøre det. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er ikke flau over noe av musikken min.Er 15 år, og det er ikke spesielt "kult" å hørre på Beatles, eller Pink Floyd. Det driter jeg i! Halve Skolen er fylt med wannabe rappah boyz som skriver 2pac på veggene, og masse folk som kler seg med samme klær hører på samme musikk fordi da er de "kule". Hører også mye på In Flames, Dimmu og Metallica, har fått høre ordet "satanrock" mange ganger, og det irriterer meg så jævli! 6939624[/snapback] Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? Liker du Pink Floyd så vil jeg anbefale at du ser P.U.L.S.E. 6939933[/snapback] "Forstår sånn musikk" Ja faen du er ett geni som klarer å forstå det azz, gå og ronk noen Tool fans. 6940109[/snapback] Idiot..... Det er jo musikk som jeg og ikke liker, kanskje jeg ikke liker det pga jeg ikke fatter samenhengen, feks opera. Derfor skriver jeg at folk ikke forstår den type musikk. Men det er jo bra at du synes man må være geni for å like pink floyd. Endret 25. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er, egentlig ikke flau, men hadde nok gjort noen endringer angående min eJay knoping i 4. klasse om jeg hadde en tidsmaskin 6936938[/snapback] Jeg laget en best of cd Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Enten så liker man det eller så gjør man det ikke. Alle kan ikke like alt. Så å si at alle ikke kan forstå sånn musikk blir feil. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mange synes sikkert jeg burde være flau over å like Lene Marlins første album, Maria Mena(liker i hvertfall en sang), Dimmu Borgir - Progenies...., Tatu - All The Things She Said, Slipknot, en sang av Bullet for my Valentine, en sang av og mye annet. Men jeg liker dem faktisk, og nei... jeg er ikke flau. Har forøvrig også likt Britney Spears, Spice Girls, og mye sånt når jeg var yngre. Jeg var nok ikke flau da heller, er ikke flau over det nå heller. (Men synes den dag i dag at det er fanatastisk dårlig musikk...) EDIT: Dette kan muligens oppfattes litt frekt, men jeg har litt intrykk av at folk som er flaue over å like ditten eller datten ofte bryr seg mer om imaget musikken gir dem enn selve musikken. 6936350[/snapback] Det har mer med hvordan du forholder deg når det gjelder musikk, tenk deg en black metaller spretter fram på en fest med Britney Spears på stereoen. Altså, du merker att du aldri har likt den type musikk, så plutselig fenger det litt? Ja, da KAN du bli flau, og ikke noe galt i det. OT: Jeg er en død/thrash metaller, og har selv likt Eminem (vet ikke hvordan det staves) en gang langt tilbake. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Idiot.....Det er jo musikk som jeg og ikke liker, kanskje jeg ikke liker det pga jeg ikke fatter samenhengen, feks opera. Derfor skriver jeg at folk ikke forstår den type musikk. Men det er jo bra at du synes man må være geni for å like pink floyd. 6940197[/snapback] Det er da ikke særlig hyggelig å kalle folk idioter Selv forstår jeg nok Pink Floyd, og jeg synes Tool er lyttbart en gang i blandt, men jeg liker det ikke spesielt godt. Når du snakker om å "forstå" musikk høres det ut som om du legger mer i det enn hva det er. Det er snakk om smak og behag. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er hovedsaklig en slik black metaller, men på fest hører jeg like mye på pop som på punk som på metall sammen med mine venner som hovedsaklig også hører på black. Ingen som ser noe galt i det, black metal passer seg ikke på fest, ferdig med den saken. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde smurfehits 1-6, spice girl, samtlige cder av boyband og så videre. Dessuten likte jeg musikken mamma spilte... ala Modern Talkin og så videre. Heldigvis har jeg blitt frelst av pianomusikk, klassisk og en del rock. Skal ikke legge skjul på at jeg digger enkelte diskoklassikere ala Ten Sharp - You. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Haha, tror ikke du helt fikk med deg poenget til TlZ her The_Free_Man. Er vel etter det jeg ser slike som deg han er negativt rettet mot i innlegget sitt. Korrekt. Ser slikt tydelig når de fks. tror at alle som har en annen musikksmak enn sin egen ikke tenker selv. Nå er det muligens litt sannhet i at folk som KUN hører på musikk som de blir presentert for(dette varierer fra miljø til miljø) ikke muligens går så mye fremover på egenhånd ang. musikk men jeg ser ikke store problemet med det. En kan likevel digge musikk om alle rundt en digger det samme akkurat som en kan digge det om ingen rundt en liker det samme. Det eneste jeg er flau over, var fra da jeg var seks år. Jeg løp rundt i kortshorts og sang "'m so horny, horny horny horny"... hehe... 6939983[/snapback] Gøy å være liten (uviten) unge som ikke kan engelsk og synge med for full hals på slikt. :!: Kanskje egentlig Westlife. Syns fortsatt det går ann å høre på. Men sier jeg det noen steder så får jeg bare stygge blikk og oppgitte miner av sånne musikk freaks som tror de kan alt 6939958[/snapback] Slike såkalte musikkfreaks(la oss nå heller kalle dem musikk-bedrevitere evt. musikkpolitiet) er bare teite uansett. Eminem og scooter.. :S Uff, skammer meg enda..Nå går det i Metallica, Iron maiden, og sånt, har egen musikk smak i foskjell til den gangen det var eminem, hørte på det andre hørte på.. Finnes ikke flau over metallica og sånt, men blir flau på vegne av andre som hører på trance,rap og sånn dritt... Du er klar over at det antagligvis er minst like mange, om ikke flere som hører på Metallica/Maiden enn Eminem? Det er veldig mange som hører på slikt. Og hva med de som hører på både Eminem og Maiden? Spacemen kom jeg på her en dag også, den er det lenge siden jeg har hørt.. Ellers fantes det mye bra på 80/90-tallet innen disco/pop =) Spaceman mener du vel? (Av Babylon Zoo?) Den er uansett knallfet, synd det andre sakene av bandet ikke holder samme kvalitet. =/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde en periode der jeg brant skikkelig for Backstreet Boys. Mange år siden no da heligvis. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Spacemen kom jeg på her en dag også, den er det lenge siden jeg har hørt.. Ellers fantes det mye bra på 80/90-tallet innen disco/pop =) Spaceman mener du vel? (Av Babylon Zoo?) Den er uansett knallfet, synd det andre sakene av bandet ikke holder samme kvalitet. =/ 6941578[/snapback] Mai bæd. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg liker Death Metal og Black Metal. (Før likte jeg hardrock og litt "svakere" metal), og jeg har aldri vært flau over det. Tvert imot, hvis folk sier jeg er satanist/gal, e.l. pga. det, så driter jeg bare i det, for de som sier det hører som regel på VGLista Topp 20, haha. =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? Liker du Pink Floyd så vil jeg anbefale at du ser P.U.L.S.E. 6939933[/snapback] "Forstår sånn musikk" Ja faen du er ett geni som klarer å forstå det azz, gå og ronk noen Tool fans. 6940109[/snapback] Så var det dette med generalisering igjen. Spaceman er noko eg fint kunne høyrt på den dag i dag, eg minnes tida med Absolute Music 7, Spaceman, Spice Girls, Go West. Endret 26. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Spin Doctors. Teh pain! >_< Endret 26. september 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? 6939933[/snapback] "Forstår sånn musikk" Ja faen du er ett geni som klarer å forstå det azz, gå og ronk noen Tool fans. 6940109[/snapback] Så var det dette med generalisering igjen. Spaceman er noko eg fint kunne høyrt på den dag i dag, eg minnes tida med Absolute Music 7, Spaceman, Spice Girls, Go West. 6944384[/snapback] Væææææææææææææææær så snill og fiks quoten Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 IRON MAIDEN FTW! har vært på konsert 2 ganger med de. VERDENS BESTE BAND! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 IRON MAIDEN FTW!har vært på konsert 2 ganger med de. VERDENS BESTE BAND! 6944460[/snapback] Og du er flau over det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 IRON MAIDEN FTW!har vært på konsert 2 ganger med de. VERDENS BESTE BAND! 6944460[/snapback] Og du er flau over det? 6944471[/snapback] Hehe, lurte litt på det samme, kan sjå ut som han enten misforstod tråden kraftig eller bomma på tråden. Fikse sitatet ja, var kanskje litt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå