medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg også. Eller, ikke backstreet boys da. Er oppdratt til at boyband er farlig. Jeg er stolt nok til å innrømme at jeg er flau! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over musikk jeg har likt eller liker. Hvorfor skal man? 6936408[/snapback] Seriøst, alle dere som EGENTLIG bryr dere mer om dette enn musikken. (Dere vet jævla godt hvem dere er.) Dra til helvete. Forsvinn. Opphør å eksistere. Jeg hater dere så sterkt for dere forsøpler alt som er av musikkdiskusjoner, musikkkultur osv. (Jeg får sikkert warn for dette men det driter jeg i. NOEN må få sagt det.) 6936430[/snapback] tipper den ene av de er meg :!: L 0L L0 L L0000LL har maaaange band som jeg er flau over at jeg har vært fan av så nevner ikke alle, men noen av de: System Of A Down. Linkin Park, Slipknot osv.. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Flau over å like System Of A Down? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Flau over å like System Of A Down? 6939104[/snapback] Fordi det er untr00. Oversettelse: Fordi det ikke er "kult" i det gitte miljø man er i. For noen handler musikk tydeligvis mye mer om å være kul, å høre på det rette bandene enn å faktisk digge den musikken man selv liker uavhengi av hva andre måtte mene. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 ...Eller kanskje fordi han rett og slett bare har endra musikksmak, og ikke liker de lenger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ein ærleg sak å endre musikksmak, men kvifor være flau over det du likte før? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg liker en del sanger av Spice Girls som jeg kanskje ikke burde være stolt over å like, men jeg kan ikke si jeg er direkte flau. Er litt kjipt å gå fra Emperor til Spice Girls i spille-lista da. Andre folk begynner hvertfall å lure. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg liker en del sanger av Spice Girls som jeg kanskje ikke burde være stolt over å like, men jeg kan ikke si jeg er direkte flau. Er litt kjipt å gå fra Emperor til Spice Girls i spille-lista da. Andre folk begynner hvertfall å lure. 6939345[/snapback] Haha, digget Spice Girls når jeg var liten, bringer minner. Men jeg digger fortsatt Paradisio - Bailando, Hanson - Mmmbop, og mange andre klassikere fra 90-tallet. Hvor er det blitt av all kvalitetspopen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Men jeg digger fortsatt Paradisio - Bailando 6939371[/snapback] Gief plx. Hadde nesten glemt at den eksisterte. Spacemen kom jeg på her en dag også, den er det lenge siden jeg har hørt.. Ellers fantes det mye bra på 80/90-tallet innen disco/pop =) Jeg skammer meg ikke over å høre på noe som helst, men jeg vet at en del mennesker mener at jeg burde skamme meg. Men så finnes det de som mener at jeg burde skamme meg for at jeg hører på Opeth, Spiral Architect eller liknende også, da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nesten alle jeg kjenner(som hører mest på metal) mener hvertfall at jeg burde skamme meg over at jeg hører veldig mye på punk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over noe av musikken min. Er 15 år, og det er ikke spesielt "kult" å hørre på Beatles, eller Pink Floyd. Det driter jeg i! Halve Skolen er fylt med wannabe rappah boyz som skriver 2pac på veggene, og masse folk som kler seg med samme klær hører på samme musikk fordi da er de "kule". Hører også mye på In Flames, Dimmu og Metallica, har fått høre ordet "satanrock" mange ganger, og det irriterer meg så jævli! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nesten alle jeg kjenner(som hører mest på metal) mener hvertfall at jeg burde skamme meg over at jeg hører veldig mye på punk. 6939583[/snapback] Ja, du burde. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Eminem og scooter.. :S Uff, skammer meg enda.. Nå går det i Metallica, Iron maiden, og sånt, har egen musikk smak i foskjell til den gangen det var eminem, hørte på det andre hørte på.. Finnes ikke flau over metallica og sånt, men blir flau på vegne av andre som hører på trance,rap og sånn dritt... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er ikke flau over musikk jeg har likt eller liker. Hvorfor skal man? 6936408[/snapback] Fordi det er untr00. Oversettelse: Fordi det ikke er "kult" i det gitte miljø man er i. For noen handler musikk tydeligvis mye mer om å være kul, å høre på det rette bandene enn å faktisk digge den musikken man selv liker uavhengi av hva andre måtte mene. Dette kan være en situasjon der Per hører på alt på VG-lista for å være "kul" vel som at Ole hører på tr00 black metal som IKKE har blitt populære via reklamer for å være "kkvlt". Faen i helvete jeg hater den "høre-på-rett-musikk-kulturen". Seriøst, alle dere som EGENTLIG bryr dere mer om dette enn musikken. (Dere vet jævla godt hvem dere er.) Dra til helvete. Forsvinn. Opphør å eksistere. Jeg hater dere så sterkt for dere forsøpler alt som er av musikkdiskusjoner, musikkkultur osv. (Jeg får sikkert warn for dette men det driter jeg i. NOEN må få sagt det.) EDIT: Mener ikke å angripe alle som fks. er flaue over fordi de liker noe før som de ikke likte nå, men de som hører på de "rette" bandene for sosial status, osv... 6936430[/snapback] ER såÅÅ ENIG! Følte det nesten på helsa nå jeg såg noen tok tak i dette, da da meiner jeg på en positiv måte... Kan ikke utrykke hvordan jeg hater mesteparten av radiomusikk og musikk som er '' inn '', synes synd på de som faktisk ikke greier å være selvstendige eller eige sine egne tanker. Og bare for å være litt ekstra frekk så synes jeg synd på de som liker slik musikk.... Føler slik musikk eiger ikke sjel... Og hva er det som er så bra med slik musikk?... Men det er bare min meining... Endret 25. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over noe av musikken min.Er 15 år, og det er ikke spesielt "kult" å hørre på Beatles, eller Pink Floyd. Det driter jeg i! Halve Skolen er fylt med wannabe rappah boyz som skriver 2pac på veggene, og masse folk som kler seg med samme klær hører på samme musikk fordi da er de "kule". Hører også mye på In Flames, Dimmu og Metallica, har fått høre ordet "satanrock" mange ganger, og det irriterer meg så jævli! 6939624[/snapback] Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? Liker du Pink Floyd så vil jeg anbefale at du ser P.U.L.S.E. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over noe av musikken min.Er 15 år, og det er ikke spesielt "kult" å hørre på Beatles, eller Pink Floyd. Det driter jeg i! Halve Skolen er fylt med wannabe rappah boyz som skriver 2pac på veggene, og masse folk som kler seg med samme klær hører på samme musikk fordi da er de "kule". Hører også mye på In Flames, Dimmu og Metallica, har fått høre ordet "satanrock" mange ganger, og det irriterer meg så jævli! 6939624[/snapback] Pink Floyd er bra musikk, men føler det er mindre og mindre folk som forstår slik musikk. Kanskje folk ikke greier å fatte samenhengen? Liker du Pink Floyd så vil jeg anbefale at du ser P.U.L.S.E. 6939933[/snapback] Nei, ikke se Pulse. Kjedelige greier uten geniet Roger Waters. Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kanskje egentlig Westlife. Syns fortsatt det går ann å høre på. Men sier jeg det noen steder så får jeg bare stygge blikk og oppgitte miner av sånne musikk freaks som tror de kan alt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er ikke flau over musikk jeg har likt eller liker. Hvorfor skal man? 6936408[/snapback] Fordi det er untr00. Oversettelse: Fordi det ikke er "kult" i det gitte miljø man er i. For noen handler musikk tydeligvis mye mer om å være kul, å høre på det rette bandene enn å faktisk digge den musikken man selv liker uavhengi av hva andre måtte mene. Dette kan være en situasjon der Per hører på alt på VG-lista for å være "kul" vel som at Ole hører på tr00 black metal som IKKE har blitt populære via reklamer for å være "kkvlt". Faen i helvete jeg hater den "høre-på-rett-musikk-kulturen". Seriøst, alle dere som EGENTLIG bryr dere mer om dette enn musikken. (Dere vet jævla godt hvem dere er.) Dra til helvete. Forsvinn. Opphør å eksistere. Jeg hater dere så sterkt for dere forsøpler alt som er av musikkdiskusjoner, musikkkultur osv. (Jeg får sikkert warn for dette men det driter jeg i. NOEN må få sagt det.) EDIT: Mener ikke å angripe alle som fks. er flaue over fordi de liker noe før som de ikke likte nå, men de som hører på de "rette" bandene for sosial status, osv... 6936430[/snapback] ER såÅÅ ENIG! Følte det nesten på helsa nå jeg såg noen tok tak i dette, da da meiner jeg på en positiv måte... Kan ikke utrykke hvordan jeg hater mesteparten av radiomusikk og musikk som er '' inn '', synes synd på de som faktisk ikke greier å være selvstendige eller eige sine egne tanker. Og bare for å være litt ekstra frekk så synes jeg synd på de som liker slik musikk.... Føler slik musikk eiger ikke sjel... Og hva er det som er så bra med slik musikk?... Men det er bare min meining... 6939873[/snapback] Haha, tror ikke du helt fikk med deg poenget til TlZ her The_Free_Man. Er vel etter det jeg ser slike som deg han er negativt rettet mot i innlegget sitt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det eneste jeg er flau over, var fra da jeg var seks år. Jeg løp rundt i kortshorts og sang "'m so horny, horny horny horny"... hehe... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Haha, tror ikke du helt fikk med deg poenget til TlZ her The_Free_Man. Er vel etter det jeg ser slike som deg han er negativt rettet mot i innlegget sitt. 6939972[/snapback] Det er jo ikke sååå enkelt å fatte det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå