ursa81 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Heisann! Tittelen sier vel det meste. Trenger tips til en printer som kan skrive rett på DVD/CD. Eneste merket jeg har sett så langt som kan dette er Primera, men jeg synes skriverne er noe skrøpelige og dyre. Har lyst på et større og sikrere merke (som gjerne er billig i drift). På forhånd takk! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Min Canon Pixma IP5200 skriver helt fint på printbare plater. Eneste negative jeg har å si om skriveren, er prisen på blekk, men det gjelder vel alle fotoskrivere. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Siden du har sett på Primera regner jeg med at du er ute etter en litt kraftigere løsning enn en enkel fotoskriver. Du kan jo ta en titt på Rimage. De har både brenne og print-løsninger for CD/DVD. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 tror det var Epson som var det andre market som har skrivere som kan skrive direkte på cd/dvd-plater. selv om blekket til canon er dyrt så skal det vere blant det biligste å kjøpe av orgnal type. hvis man ønsker bligere blekk så må det bli prirat typen med de risikoer det med fører. laser skriveren son er biligere i drift en blekksriveren har ikke noe system for å skrive på plater men det finnes noen brennere som faktisk kan brenne bilder og tekst på en cd eller dvd plate.Det er derimot en tålmodihetsprøve og så blir de bare i mono (1 farge + cdens farge ) farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå