Jayhawk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det kun jeg som har dette problemet? Har søkt som en gal her, og får ingen treff... ute på verdensveven er det mer vanlig tydeligvis. Problemet er altså at spillet tryner (på forskjellige steder der ting skal loades) med ei feilmelding ala "Disc is unreadable... clean it... see xbox-com/support" bla bla - og man havner rett ut i dashboardet. Noen opplever det inne mellom missions, mens jeg får det alltid idet jeg skal starte et game fra hovedmenyen. (DVDen er byttet tre ganger bare for å være sikker . Og alt av andre games funker - aldri hatt noen ringer av noen slag, aldri opplevd overopphetet 360 - alt har bare vært lykkens idyll, og jeg har hatt den siden launch i fjor.) Teoriene - og løsningene - er mange, men ingen har funket for min del. Så jeg har rett og slett levert spillet tilbake. Og det er tragisk - siden det var vel DET spillet jeg så mest fremt til. De sier dette er det første gamet som bruker mer enn én prosessor - samtidig. De sier også at dette kan skyldes en miks av dårlig programvare (Capcom) og flaws i hardware (MS) som tilfeldigvis "slår ut" på dette spillet. Ser heller ikke ut til å være relatert til hvilken "generasjon" av X360 man har heller, eller type DVD-spiller som sitter i. Clear cache under loading, og maintance komboen under system har funket for noen, men ikke for meg. Det jeg ikke har prøvd er å starte gamet med et minnekort - og ikke med harddisken... og deretter kopiert over profilen til HDen. Noen har hatt hell med dette. Fan asså, nesten så jeg går hen og handler en core-boks ene og alene for dette gamet!!1 Har en stående deal med sjappa jeg handla boksen i at hvis dette skjer med ETT til spill i fremtiden så får jeg bytta ut boksen. Akkurat nå avventer jeg bare litt - selv om jeg ikke helt vet hva det skal være for noe. Burde jeg vært hardere her? Jaja.. Lenke til kommentar
Dregoth Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En venn av meg hadde samme problem i går. Han clearet cachen med å først loade opp 3 andre spill. Deretter satte han DR i konsollen, og på "mystisk vis" funka spillet igjen. Sikkert verdt å prøve. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er en bug i spillet og ikke noe problem med selve platen eller maskinen. Det skal være nok å cleare chachen som det ble nevnt her. For min del så slettet jeg en av demoene jeg hadde på maskinen og så virket spillet bra igjen Kanskje tilfeldig.... Lenke til kommentar
Jayhawk Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Det er en bug i spillet og ikke noe problem med selve platen eller maskinen. Det skal være nok å cleare chachen som det ble nevnt her. For min del så slettet jeg en av demoene jeg hadde på maskinen og så virket spillet bra igjen Kanskje tilfeldig.... 6936272[/snapback] Hmm. Det som er så rart er at det funket (i følge folka der borte) på boksen de hadde i sjappa - dette blir jeg bare nødt til å stole på, fikk ikke sett det selv. Det fikk meg jo til å rette et lite kritisk blikk mot min egen boks - men det behøver kanskje ikke være den det er feil med heller. Når opplevde du å få "disc unreadable"? Uti selve spillet - ved tilfeldige loadinger? Eller i hovedmenyen, ved oppstart av nytt game? Virker på nettet som at den "tilfeldige" buggen er lettere å fikse på enn den jeg har. Jeg får en liten teaser med hovedmenyen og zombier som rusler bort mot kjøpesenteret, men idet jeg skal starte 72H-mode så er det over. Egentlig - sånn strengt tatt - siden jeg har handlet både boks og spill på samme sted, og den komboen ikke funker, så burde de jo rydde opp. Er vel bare å stålsette seg og ta en ny tur bortom... Problemet er vel å få fatt i sjefen sjøl - som har makt til å ta avgjørelser - og forhåpentligvis evne til det også... og ikke bare ende opp med å prate tåkeprat med lakeier bak disken... Nå har jeg jo fått pengene tilbake for spillet, men disse søvnløsende nettene og den gnagende følelsen om at det _kanskje_ er noe fuckup med boksen min krever tiltak! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk feilen når spillet loadet inn en ny del av kjøpesenteret. Har du 5 andre X360 spill så starter du opp alle de slik at cachen blir rensket og så starter du DR igjen. Da bør det fungere Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor ikke bare bytte xboxen? hvis de ibutikken sier det funker hos dem, så er det noe galt med din. Bytt... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du kan jo teste ved å spille uten harddisken en stund, hvis du får startet spillet uten den da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå