Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Joda, det finnes noen fornutfige sjeler. Forsåvidt så trodde jeg "kinesisk tegn jeg ikke vet hva betyr tatovert rett over rompa"-moten sluttet for nærmere 6-7 år siden? 7130381[/snapback] En tatovering er som kjent som å sy fast platåsko til føttene; det har lite å si om det er mote om 5 år, du må fortsatt gå rundt med den. Lenke til kommentar
chris Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 At jenten sprader rundt i av mine skjorter en tidlig morgen er et rimlig deilig syn. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Navlen, lukta av hår og kloring. Da blir jeg usedvanlig medgjørlig Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sexy retrojenter syns jeg er kjekt. Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Min fetish er rett og slett så enkel -Være med enn person jeg elsker Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) At jenten sprader rundt i av mine skjorter en tidlig morgen er et rimlig deilig syn. 7132625[/snapback] Veldig, veldig enig! Edit: Mine skjorter, ikke dine. Endret 26. oktober 2006 av edds Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke jeg ville blitt så ufattelig tent om en gutt gikk rundt i mine topper/korsett om morgenen xD Jeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi han ikke har store nok pupper til å holde korsettet oppe eller noe.. Jeg vet ikke. xD Kanskje TLZ skal få prøve det i helgen. Kanskje jeg kan oppdage noe nytt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke jeg ville blitt så ufattelig tent om en gutt gikk rundt i mine topper/korsett om morgenen xDJeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi han ikke har store nok pupper til å holde korsettet oppe eller noe.. Jeg vet ikke. xD Kanskje TLZ skal få prøve det i helgen. Kanskje jeg kan oppdage noe nytt 7154017[/snapback] Åh herreallah, ta bilder. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Funnet ut at min fetish er pene jenter som headbanger. Turn on! 7112556[/snapback] Det er så sjelden vare at du nok bør vurdere å skaffe flere ting som tenner deg. Jeg har kun sett 3 stk i løpet av livet mitt. 7123232[/snapback] Jeg synes synd på deg. Det er kanskje ikke så vanlig som headbangende gutter, men de finnes. Og de få som finnes er deilige. (Særlig hvis de har svart krøllete hår og kjører windmill-stilen. ) Eplefe: Jeg burde visst det at den bruke-hårspray-i-håret-mitt-greia ville eskalere... Jaja, denne gangen skal jeg greie å rømme! Mye vanskeligere å påtvinge på kler enn å bare spraye noe i håret! Endret 26. oktober 2006 av TLZ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kjempestore bryster, masse hår nedentil og bestemor truser. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fetish og fetish. Engasjerte gutter med egne meninger syntes jeg er ufattelig sexy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 svart krøllete hår ja takk Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) ikke akkurat noen spesiell fetish. Men jeg digger hotpants Endret 29. oktober 2006 av Mott Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (Særlig hvis de har svart krøllete hår og kjører windmill-stilen. ) 7154289[/snapback] RETT hår ffs, RETT hår. Gjerne en sexy, veltrent kropp med litt skitt spredt taktisk rundt om, rett hår (ikke rødt for guds skyld), og litt headbanging. Uhm, pent ansikt er jo en selvfølge. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hadde vel besvimt om jeg fikk øyekontakt i mer enn 0.01 sec. Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jenter iført kun foball- drakt kan også være et ganske råflott syn! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Joda, det finnes noen fornutfige sjeler. Forsåvidt så trodde jeg "kinesisk tegn jeg ikke vet hva betyr tatovert rett over rompa"-moten sluttet for nærmere 6-7 år siden? 7130381[/snapback] hvorfor? driver kinesere og tattovere på seg engelse tattorveringer som det står "love, hope and faith over rumpa? og tribaler, hva skal dette symbolisere O_o Vell, umf... fuck it, i rest my case! -Fred ut- Lenke til kommentar
nsl Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 og her var vel min fetish https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=656187 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tror ikke jeg skal fortelle om alle fetisjene mine her. Da kunne moralens voktere få mye vann på mølla her... Men etter som årene går oppdager jeg at det er flere ting som virker lokkende da. Jeg registrerer også at jeg har en avslappet seksualmoral i forhold til mange andre. Dette gjør at jeg som oftest unngår å diskutere emnet med andre. Har det med å gjøre at jeg ser på sex mer avslappet enn før, eller at graden av desperasjon øker? Hvem vet... Uansett; litt lett S/M, bondage og hentai er ikke å forakte. Slikt spriter opp en ellers kjedelig og grå hverdag. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Uansett; litt lett S/M, bondage og hentai er ikke å forakte. Slikt spriter opp en ellers kjedelig og grå hverdag. 7201888[/snapback] Hør hør! Og da skal det ikke være noe rosa håndjern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg