Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?


N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slikke på partnerens øyeeple tenner meg :)

6940427[/snapback]

 

 

*Grøss* :cry:

6940436[/snapback]

 

 

Hvorfor er Bundy så interessert i øye epler? Når han er hjemme hos meg og sånt så tenker han bare på øyeepler. Og på skolen snakker han om øyeepler i forbindelse med noe seksuelt. :nei:

6940479[/snapback]

Hehe må si jeg lo godt og satte knekkebrødsmulene i pusterøret når jeg leste dette, ikke vondt ment. :)

 

Er jo også de som har en fetish for armhuler, nettopp fordi det er uvanlig, og en persons armhule er kanskje noe en ikke ser så ofte- på lik linje med føtter.

Lenke til kommentar

Dongeri! :D

 

Og hanekam.

Aller helst grønn eller lilla.

 

*kurre som en due*

 

 

Damer i dongeri med grønn hanekam er så elsk :D

 

:love:

 

Men sier ikke nei takk til jenter som bottner en Guinness heller ;)

 

 

edit: ooh, hvordan kunne jeg glemme...

 

Jenter i rennesanseklær, typ vakre kjoler og smykker og korsett og sånn er bare SÅ DIGG!! :D:dribble:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Jenter i rennesanseklær, typ vakre kjoler og smykker og korsett og sånn er bare SÅ DIGG!! :D  :dribble:

7115390[/snapback]

:dribble:

 

Det må da være noe av det beste?

 

Også liker jeg når dama har på seg trange dongribukser, og en trang topp :love:

 

Edit: Trange klær generelt, men ikke latex og skinn

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Funnet ut at min fetish er pene jenter som headbanger. Turn on!

7112556[/snapback]

Det er så sjelden vare at du nok bør vurdere å skaffe flere ting som tenner deg. Jeg har kun sett 3 stk i løpet av livet mitt.

7123232[/snapback]

Det er ikke akkurat en kriterie, men letteste måten å fange meg på:p Kommer på 3 stk jeg også. Keyboarddamen til Satyricon, en eller annen tøs på Hole in the sky, og Kelly Bundy.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt1988

Har vel en god del fetisjer, altså på den måten at de tenner meg. Noen er mer merkelige enn andre. Vil allikevel si at jeg ikke har noe som jeg selv synes er "sykt".

 

Jenter med lange velstelte negler er noe som får meg opphisset. Altså, seriøst. Søte/deilige jenter med lange negler, gjerne men en slik hvit tupp, gjør meg uhyre kåt. Jeg aner ikke hvorfor, men det er noe jeg synes er ekstremt sexy, av en eller annen grunn.

 

Så har du jenter med kort skjørt. Altså ikke sånn veldig dirty, men kort nok til at du kan fantasere om det som er under. Hvis de i tillegg har brune strømpebukser eller hva jeg skal kalle det, pluss en nice topp, så er det knall. Blir helt skjelven bare av å tenke på det.

Lenke til kommentar
Funnet ut at min fetish er pene jenter som headbanger. Turn on!

7112556[/snapback]

Det er så sjelden vare at du nok bør vurdere å skaffe flere ting som tenner deg. Jeg har kun sett 3 stk i løpet av livet mitt.

7123232[/snapback]

Det er ikke akkurat en kriterie, men letteste måten å fange meg på:p Kommer på 3 stk jeg også. Keyboarddamen til Satyricon, en eller annen tøs på Hole in the sky, og Kelly Bundy.

7126324[/snapback]

 

Komu til Bergen på ungdomskonsertene på Garage, Kvarteret og 1880. Da vet i hvert fall jeg om en god del nydelige jenter som headbanger. *smil*

 

Men over til Topic. Oo

Biting må sies å være en innertier. Uhm. Håndjern er fantastisk.. og gutter med langt hår! Langt hår (altså, hakelengde eller lengre!) er vel det viktigste av de tingen som tenner meg. Tror ikke jeg har hatt en korthåret kjæreste siden.. barnehagen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...