Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Juliess i hotpants sier jeg bare Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 har vel egentlig ikke særlige fetisher men merker visse fysiologiste forandringer av en spesiell parfyme.... Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Min fetisj er treningsklær og trening Finnes ikke noe mer sexy en damer i trangt treningstøy som, ja, trener Damer i treningsklær... mmmmmmm, i see where youre going Jenter i uniform har jeg også fått øya opp for, vært på opptaksprøve til befalskolen i militæret Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Damer i treningsklær... mmmmmmm, i see where youre going Jenter i uniform har jeg også fått øya opp for, vært på opptaksprøve til befalskolen i militæret 6941442[/snapback] har egentlig aldri skjønt helt greia med uniformer.. men smaken er som baken er det noe som heter... så hver sin smak.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ble forelsket i en fyr bare pga dialekten en gang. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ble forelsket i en fyr bare pga dialekten en gang. 6941768[/snapback] Men tente du på han ? Er det det er snakk om. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ble forelsket i en fyr bare pga dialekten en gang. 6941768[/snapback] når du nevner det så er jeg ganske så svak for striledialekt.... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Biting....åååh det er så deilig Endret 26. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Biting....åååh det er så deilig 6941998[/snapback] elle rhva med litt kloring/klyping på ryggen mens en har seg (i misjonærstillingen)... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Elsker når folk biter meg på halsen, blir meget meget tent av det Så digger jeg rødt hår, jeg legger alltid merke til rødhårete jenter og synst alltid de er penest Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy 6942257[/snapback] Det må være oppdiktet, hvis du virkelig tenner på det, skal jeg personlig sende deg et brev der det står: " Du er syk i skallen ". Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy 6942257[/snapback] Det må være oppdiktet, hvis du virkelig tenner på det, skal jeg personlig sende deg et brev der det står: " Du er syk i skallen ". 6944421[/snapback] Det er akkurat dette som gjør at folk med fetisher holder det sjult og at det blir så tabubelagt. Fetish kan være det merkeligste ting. jeg mener heller at folk som har fetisher på barn og dyr, DET kan man kalle sykt. 1 Lenke til kommentar
esa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 haha! dette topic skulle ha vært i humør esa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det finnes faktisk folk som har en fetish til neser. En kompis viste meg det en gang. Kan ikke si jeg blei noe tent av det akkuratt O_o Også er det de "dendrofile" eller hva det nå er. Som blir sexuelt opphisset av trær... haheahahea Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Finnes både pedofile folk og folk som tenner av insekter... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nordlendinger er herlige. Elsker måten de snakker på og at de ofte er ganske selvsikre og en sterk, muskuløs rygg er HOT! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy 6942257[/snapback] Det må være oppdiktet, hvis du virkelig tenner på det, skal jeg personlig sende deg et brev der det står: " Du er syk i skallen ". 6944421[/snapback] Det kan meget gjerne være sant, og slike tilbøyeligheter finnes i hoder på helt normale og oppegående mennesker. Det er riktigere at jeg kaller DEG syk i hodet fordi du tydeligvis ikke tolererer hans seksuelle preferanse enn at du kaller ham syk i hodet fordi han tenner på noe, selv om det ikke er helt korrekt det heller. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 På gutter : Nerdete t-skjorter (don't ask, men står det noe geeky på t-skjorten din blir jeg mer giret på å komme i buksene på deg med en gang) På jenter : Blondeundertøy + strømpeholdere etc Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 På gutter : Nerdete t-skjorter (don't ask, men står det noe geeky på t-skjorten din blir jeg mer giret på å komme i buksene på deg med en gang)På jenter : Blondeundertøy + strømpeholdere etc 6946467[/snapback] holder det at jeg stille ropp med hardware.no t-skjorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg