Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damer i treningsklær... mmmmmmm, i see where youre going ;)

Jenter i uniform har jeg også fått øya opp for, vært på opptaksprøve til befalskolen i militæret :p

6941442[/snapback]

har egentlig aldri skjønt helt greia med uniformer.. men smaken er som baken er det noe som heter... så hver sin smak.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy

6942257[/snapback]

Det må være oppdiktet, hvis du virkelig tenner på det, skal jeg personlig sende deg et brev der det står: " Du er syk i skallen ".

6944421[/snapback]

Det er akkurat dette som gjør at folk med fetisher holder det sjult og at det blir så tabubelagt. Fetish kan være det merkeligste ting. jeg mener heller at folk som har fetisher på barn og dyr, DET kan man kalle sykt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg elsker å slikke neser.... digger også majones på nesa... ikke for å snakke om underarmen, det er dritsexy

6942257[/snapback]

Det må være oppdiktet, hvis du virkelig tenner på det, skal jeg personlig sende deg et brev der det står: " Du er syk i skallen ".

6944421[/snapback]

Det kan meget gjerne være sant, og slike tilbøyeligheter finnes i hoder på helt normale og oppegående mennesker. Det er riktigere at jeg kaller DEG syk i hodet fordi du tydeligvis ikke tolererer hans seksuelle preferanse enn at du kaller ham syk i hodet fordi han tenner på noe, selv om det ikke er helt korrekt det heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

På gutter : Nerdete t-skjorter (don't ask, men står det noe geeky på t-skjorten din blir jeg mer giret på å komme i buksene på deg med en gang)

På jenter : Blondeundertøy + strømpeholdere etc :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...