Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?


N00by89

Anbefalte innlegg

Joda, det finnes noen fornutfige sjeler. Forsåvidt så trodde jeg "kinesisk tegn jeg ikke vet hva betyr tatovert rett over rompa"-moten sluttet for nærmere 6-7 år siden?

7130381[/snapback]

En tatovering er som kjent som å sy fast platåsko til føttene; det har lite å si om det er mote om 5 år, du må fortsatt gå rundt med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke jeg ville blitt så ufattelig tent om en gutt gikk rundt i mine topper/korsett om morgenen xD

Jeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi han ikke har store nok pupper til å holde korsettet oppe eller noe.. Jeg vet ikke. xD

:hmm:

Kanskje TLZ skal få prøve det i helgen. Kanskje jeg kan oppdage noe nytt :p

Lenke til kommentar
Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke jeg ville blitt så ufattelig tent om en gutt gikk rundt i mine topper/korsett om morgenen xD

Jeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi han ikke har store nok pupper til å holde korsettet oppe eller noe.. Jeg vet ikke. xD

:hmm:

Kanskje TLZ skal få prøve det i helgen. Kanskje jeg kan oppdage noe nytt :p

7154017[/snapback]

Åh herreallah, ta bilder.

Lenke til kommentar
Funnet ut at min fetish er pene jenter som headbanger. Turn on!

7112556[/snapback]

Det er så sjelden vare at du nok bør vurdere å skaffe flere ting som tenner deg. Jeg har kun sett 3 stk i løpet av livet mitt.

7123232[/snapback]

Jeg synes synd på deg.

 

Det er kanskje ikke så vanlig som headbangende gutter, men de finnes. Og de få som finnes er deilige.

 

(Særlig hvis de har svart krøllete hår og kjører windmill-stilen. :p)

 

 

Eplefe: Jeg burde visst det at den bruke-hårspray-i-håret-mitt-greia ville eskalere...:hmm:

 

Jaja, denne gangen skal jeg greie å rømme! Mye vanskeligere å påtvinge på kler enn å bare spraye noe i håret!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
(Særlig hvis de har svart krøllete hår og kjører windmill-stilen. :p)

7154289[/snapback]

RETT hår ffs, RETT hår. Gjerne en sexy, veltrent kropp med litt skitt spredt taktisk rundt om, rett hår (ikke rødt for guds skyld), og litt headbanging. Uhm, pent ansikt er jo en selvfølge. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hadde vel besvimt om jeg fikk øyekontakt i mer enn 0.01 sec.

Lenke til kommentar
Joda, det finnes noen fornutfige sjeler. Forsåvidt så trodde jeg "kinesisk tegn jeg ikke vet hva betyr tatovert rett over rompa"-moten sluttet for nærmere 6-7 år siden?

7130381[/snapback]

 

hvorfor? :ermm: driver kinesere og tattovere på seg engelse tattorveringer som det står "love, hope and faith over rumpa? og tribaler, hva skal dette symbolisere O_o

 

Vell, umf...

 

BFI10001-2723.jpg

Larry%20Wang%20Tattoo.jpg

 

 

fuck it, i rest my case!

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal fortelle om alle fetisjene mine her. Da kunne moralens voktere få mye vann på mølla her... Men etter som årene går oppdager jeg at det er flere ting som virker lokkende da. Jeg registrerer også at jeg har en avslappet seksualmoral i forhold til mange andre. Dette gjør at jeg som oftest unngår å diskutere emnet med andre. Har det med å gjøre at jeg ser på sex mer avslappet enn før, eller at graden av desperasjon øker? Hvem vet... Uansett; litt lett S/M, bondage og hentai er ikke å forakte. Slikt spriter opp en ellers kjedelig og grå hverdag. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...