Our_Kid_X Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hey! Kom ut av skapet alle sammen og delta: --- -=Fanboy - eliminator 2002=- 1) Skriv opp de(n) konsoll(er) du er (stolt) eier av(PS2 / GCN / XBOX): 2) Skriv tre positive aspekter ved de(n) konsoll(er) du ikke er eier av (PS2 / GCN / XBOX): --- Klarer du begge disse to oppgavene kan du med hånden på hjertet si at du ikke er en fanboy (usj!!), og jeg vil hjertens gjerne høre på hva du måtte mene om diskusjoner om konsoller ("konsoller": lurer på om PC-fanatikerene skjønner dette?!). Skulle du ha problemer med å klare dette lider du av fanboy-syndrom, eller så har du forspist deg på kattemat igjen. Vær beredt på å bli møtt med like latterlige argumenter som du selv fremsetter. Du er herved advart. --- Utfyllende kommentarer: * Usaklige innlegg er bare latterlige og avslører deg som den trangsynte dusten du er. * Ikke lag oppstyr av at kun disse tre konsollene er med i Fanboy - eliminator 2002. Det er tross alt disse tre lekene (ja, det er faktisk bare et leketøy!) som i størst grad holder på å splitte den yngre generasjon i tre. --- Ok, da får vel jeg begynne siden jeg har startet dette her... 1) XBOX 2) PS2: 1. Mange snadderspill jeg gjerne hadde sett på min egen konsoll. 2. Har ikke egen DVD-spiller, og kunne godt tenkt meg å spille DVD'er uten å kjøpe den extra greien som man må til XBOX'en min. 3. Inkluderende online-tilbud når det kommer... GCN: 1. Mange spill som kjæresten min ville satt pris på i tillegg til meg selv. 2. Unektelig ganske kul design. 3. Innovative spill som holder høy kvalitet. Det var ikke så vanskelig! Aaaahhh... Deilig å børste av seg evt. fanboy - nykker! Prøv selv da vel!? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hehe :wink: Får vel prøve. 1) Xbox 2) PS2: 1. Need for speed HPS2 er visst bedre på PS2. 2. Har Gran Turismo 3 3. Nope...kommer ikke på noe. Jeg er vel bittelitt fanb0y :razz: GC: 1. Spillene er på sånne kule minidvd'er! :razz: 2. Man får kjøpt den hos brio (Dama jobber der, kanskje jeg hadde fått rabatt ). 3. Håndkontrollene ser ganske stilige ut. Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Min tur da! 1.Gamecube! 2.Xbox- Mange tøffe spill! Stooooor harddisk! Xbox live! 3.PS2- DVD-muligheter mange tøffe spill Internett oppkobling! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Okei, *burp*... Jeg kan vel legge fra meg kattematen i et minutt. 1) Xbox & PS2 2) GC: Liten og pen og se på, med bærehåndtak! God spilldesign. Resident Evil Eternal Darkness Animal Crossing Super Monkey Ball 2 Zelda Metroid Prime Star Fox Adventures Phantasy Star Online Kan kobles sammen med GBA Shigeru Miyamoto Wavebird Dette var for lett, Fanboy Eliminator V1.05 burde inneholde et punkt der man skal si noe negativt om sin egen konsoll også. ...oooo! Kattemat! *mums mums* Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 1) Telles en veldig slitt Nintendo 64? 2) Xbox er billigere enn PS2, nyere enn ps2 (dvs. teknisk bedre) og har det-derre-rainbowsix-spillet som kommer snart. +DVD-mulighet og harddisk. PS2 har mange spill, man kan (snart) spille på nett, og hmm.. den bruker ikke mye ressurser på windows. (gjelder vel for alle konsoller det) GamCube har også en del knallspill (resident evil, super smash brothers et-eller-annet, eternal darkness, starwars rouge squadron: rouge leader 2, osv), den er veldig liten i størrelse, og har et fancy håndtak. den er også litt billigere enn PS2 sist jeg sjekka. (en stund siden men men) (XBOX- og GameCube-kontrollene er veldig deilige å holde i, i motsetning til PS2, som bare er OK.) Men pc er nå best, konsoll er helt ubrukelig til FPS og strategispill! [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-11-01 14:34 ] Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 1: xbox (og siden noen foreslo det, selv om jeg digger den vesle boksen min) Negative aspekter; -bråker en del -kan ikke kopiere en del sanger fra en cd (må enten ta en og en eller alle) -Det faktum at microsoft betaler andre for å få rusha spill te xbox-en, mange versjoner av spill på xbox er faktisk dårligere enn p f.eks. ps2. 2: PS2: 1-MANGE gode spill 2-Mange gode utviklere liker best å lage spill til ps2 3- Stikka e faktisk bedre enn xbox sin i diverse spill, f.eks. tony hawk. Gamecube: -designet -star wars clone wars å d der rouge leader(?) flygespillet=) -Glimrende japanere lager spill til gamecube=) Ah, godt å få ut litt "aggresjon", hehe=) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vet ikke hva slags Xbox modell du har, men på min går det helt fint å kopiere et utvalg låter fra en CD. 1. Velg 'MUSIC' 2. Velg 'AUDO CD' 3. Velg 'COPY' 4. Velg 'SELECT' og marker de låtene du vil kopiere. 5. Velg 'COPY' Det må dog sies at brukergrensesnittet i oppstartsmenyen på Xbox kunne vært mye bedre. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg får vel prøve jeg også da. Jeg har: XBOX PS2: Mange spill DVD Billige spill GameCube: Bra design Små CDer (lette å håndtere) En del bra spill Lenke til kommentar
QuIcKSiLvA Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Ja jeg får vel prøve jeg også da... 1.Gamecube Er ikke sikker på om jeg skal skrive en negativ ting her, men jeg gjør det uansett Den burde hatt flere spill som utnytter konsollen skikkelig 2.PS2 -Den har mange gode spill -Bra design -Det er mange som har den sånn at jeg kan bare gå på besøk til dem viss jeg vil spille 3.X-Box -Innebygd harddisk og internettgreier -Den har kansje den kraftigeste hardwaren -Nettverksmuligheter Lenke til kommentar
The Lama Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 1. Xbox 2. PL2 -Mange spill -Go design -GTA 3 3. GC -Fin, lett og liten -Rogue Leader -Kvalitetsspill Personlig syns jeg det er på tide at den uendlige konsollkrigen blir avsluttet, kan vi ikke være enig om å være uenig??????? Lenke til kommentar
mah Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 1)Gamecube 2) Playstation2: Størst utvalg av spill God kontroll GTAIII: Vice City X-box: XBOX Live Halo2 bra grafikk Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Nå har jeg alle tre konsollene, så da må jeg foreta en revisjon av Fanboy Killer 2002. Jeg skal si tre negative og tre positive ting om alle konsollene. POSITIVT Xbox 1. Du får helt klart mest for 1690,- med HD nettverkskort og 2 feite spill. 2. Særdeles god håndkontroll (har ikke prøvd Contoler S) 3. Teknisk sett den beste av alle konsollene. PS2 1. GTA 3/ Vice City. 2. Kan spille DVD uten ekstra utstyr (selvom kvaliteten er ræva). 3. Lett å låne spill fra andre. Gamecube 1. Liten og praktisk hvis du skal ut på tur. 2. Bra håndkontroll. 3. Noen tøffe spill. NEGATIVT: Xbox 1. Den minst bærbare av alle konsollene. 2. Fram til 29. november (Splinter Cell) så har det vært for få titler som utnytter Boxens potenisale. 3. Det tar for lang tid fra spillene blir sluppet i USA til de kommer til Norge (Morrowind) PS2 1. Utdatert grafikk og lydbrikke. 2. For høy pris når du tenker på at den mangler nettverkskort og harddisk. 3. Lusen håndkontroll. Gamecube 1. Altfor få spill. 2. Altfor mange barnespill. 3. Latterlig teit lagringsformat. Edit: Ok, jeg har også en feit PC, så jeg får si min mening om den og. Positivt 1. Flest spill. 2. Høyest oppløsning. 3. Mulighet for å oppgradere hardware. Negativt 1. 10 X så dyr som hver av konsollene. 2. Latterlig dårlig at nesten alle spill er så fulle av bugs, at du må ha doktorgrad i informatikk for å få dem til å funke. 3. Bråker mest/usosialt/ukomfortabelt/blir fort utdatert. _________________ Stupid people should not reproduce. [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-11-01 20:56 ] Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Gjør det på samme måte på Jc-g siden jeg også har alle next-gen konsollene: Pluss: Xbox: +Teknisk overlegen +Lett å koble sammen mange maskiner +Harddisk PS2: +Desidert størst spillutvalg hittil +Mange bra spill +Best design GC: +Liten og lett å ta med +Bra party spill (mario party, smb osv..) +Digg kontroll Minus: Xbox: -Stor og tung -Stygg -Måtte levere den inn til service etter to måneder Ps2: -Dårligst hardware -Må kjøpe multitap for å spille 4 player -For lite Minnekort GC: -Mange spill som er rettet mot den yngre garde. -For lite Minnekort -Diskene er for små. Mine meninger altså.. Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Gamecube og PS2 2) Xbox: 1. Mulighet til å lage best vann effekter 2. Rare lager spill til den...snufs* 3. Mulighet til å installere Linux på den Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 1: Xbox og PS2 2: *Liten, både maskinen og spillene *Har hørt at kontrolleren skal være bra *Er jo litt artig med mario og sånn.... (godkjent?) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 1) Xbox 2) PS2 Mange spill. Innebygd DVD. GTA3. 3) GC Tar liten plass. Man kan velge farge på den. Har noen tøffe spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå