xardas Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 hei jeg har nextgentel Delta 2mbit, gikk nettop ned fra echo, nå har jeg alså nedgradert men jeg får 6000+ kbit på itavisen testen og laster ofte ned i 650 kb/s :razz: skal jeg si ifra om dette slik at de ikke tror jeg har prøvd meg på noe så mister jeg linja? hva tror dere kan være galt siden det går så raskt? [ Denne Melding var redigert av: xardas på 2002-11-01 00:29 ] Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det er vel ikke noe galt. Bortsett fra at typen som skulle justere båndbredden din har sett litt feil eller har veldig store fingre så det er vanskelig å treffe de riktige tastene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 De kan jo ikke ta fra deg linjen fordi DE gjorde en feil? Hold tyst du og nyt den så lenge det varer :smile: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvis de spør så bare si at du ikke visste det. De har uansett ingen bevis for at du vet om dette... Lenke til kommentar
miraculix Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Din heldige jævel!!! (c: Hold for all del kjeft om dette, det verste de kan gjøre er å justere linjen din til rette hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå