Isbilen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fikk nettopp lyst til å spille Tony Hawk igjen, og lurer da på hvilket spill jeg bør gå for. Har spilt 1,2,3 og 4 i fillebiter, men falt av lasset etter det. Har hørt at Underground 1 skal være nokså råttent, men at det har kommet bedre spill i Hawk-serien etter det. Hva bør jeg satse på? Har alle konsoller unntatt 360, men har ikke helt oversikten over hva som finnes til hvilken maskin lenger. Litt av poenget er også at jeg skal spille på PC, så jeg får testa ut min nye joypad. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg var ihuga THPS 1-3 fan og falt litt av etter det. Spilte dog American Wasteland på PC og det var helt greit. Liker karakterutvikling og unlockables. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ser nå at Play.com selger Sk8land til DS for 10 pund, men er utsolgt. Grr. Note to self: sjekk Play daglig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 THUG2 er nok perfekt for deg, siden der kan man spille igjennom en helt ny historie, pluss at man har Classic mode, der alt fungerer som på enern og toern. Men hvis du er på jakt etter noe med bra grafikk, kan du bare snu deg unna.... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Underground 2 er kjempebra, men nå syns jeg at Underground 1 var bra også da så. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Thug 1 og 2 er begge bra. American wasteland var den største skuffelsen ever. Gå for thug 1 og 2 du isbilen. Knall begge 2 spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå