olemagnus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg har netopp kjøpt meg heroes 3 complete og skal spille med noen kamerater via hamachi. Jeg går innpå tcp/ip men ingenting kommer opp..Søker etter ip og "the ip address was not found" kommer opp.. Andre som jeg skal spille med finner serveren... Har windows xp. Nettverkskortet er et Realtek RTL8139 Family PCI Fast ethernet-kort PS: FInner alle serverar via hamachi på alle andre spel.. Endret 25. september 2006 av olemagnus Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Når du skal spille over hamachi.. Er det ikkje mulig å bare laste ned hamachi, logge på server med passord og brukarnavn/navnet på serveren.. Og når du er inne i det samme rommet som dei andre, går du innpå spillet, søker på "lan" eller noe sånt, så skal vel serveren komme opp ? (Må kanskje ta av brannmurer. ) Plantronic. Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Når du skal spille over hamachi.. Er det ikkje mulig å bare laste ned hamachi, logge på server med passord og brukarnavn/navnet på serveren.. Og når du er inne i det samme rommet som dei andre, går du innpå spillet, søker på "lan" eller noe sånt, så skal vel serveren komme opp ? (Må kanskje ta av brannmurer. ) Plantronic. 6935244[/snapback] Joda,har og prøvd å tatt av brannmur.Har installert alle ipx tcp/ip protokollane,men det funker ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå